KLE DEG I GODT HUMØR

Hei, fine folk! I dag skinner solen igjen. Jeg kan ikke annet enn å smiiile av det! Håper dere gjør det samme. Nå sitter jeg i bilen på vei til fredrikstad for litt planlegging av detaljer til bryllupet. Selv om jeg har det meste under kotroll såpass tidlig i prosessen, så er det likevel greit å få litt inspill fra andre også, spesielt av de som kjenner meg godt, som nære venner og familie.

Jeg har aldri brukt denne kjolen før, men følte den passet perfekt på en dag som dette. Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker å gå i skjørt og kjoler i hverdagen. Det spiller ingen rolle for meg om det er mandag, tirsdag eller lørdag. Jeg kler meg etter det humøret jeg er i eller ønsker å være i. Det burde alle gjøre! Uansett hvordan type hverdag. Vet dere.. På en dårlig dag (som vi alle har i blandt), så hender det faktisk at jeg kler meg i bedre humør. Det er rart hvor stor effekt klær og sminke kan ha, dersom du legger litt ekstra energi i deg selv om morgenen. 

Nå må jeg følge med på veien her, hvis ikke går det riktig dårlig. Spesielt etter en stooor islatte. Hehe! Vi blogges ♥


Blazer: Mango/ Kjole: Nelly/ Accessories: Love Frogner/ Sko: Nelly/ Veske: Prada

Photos: @mrulrikygaard

14 kommentarer
    1. Hei!
      Leste litt lengre ned at du hadde et innlegg for oss med flyskrekk. Kunne du postet noen av spørsmålene og svarene? Er så lei meg for at jeg gikk glipp av dette innlegget 🙁 Skal straks ut å fly til tyrkia, og ALEINE 🙁 Gruer meg mer og mer til flyturer hver gang, og får faktisk angstanfall visse ganger oppi luften. Kanskje du kan hjelpe meg? Hadde satt sååå pris på det iaf!
      Du ser foresten smashing ut 😀

    2. Kos dere masse 🙂 <3
      Husk å komme innom på lørdag, hilsen for evig din, -Katrine 🙂 - (www)(.)tonightshow(.)blogg(.)no

    3. Annie: Hei, Annie! Hvis du leser i kommentarfeltet under innlegget, så finner du endel svar jeg har skrevet i samarbeid med Ulrik (piloten) 🙂

      God tur til Tyrkia! Jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg