SØNDAG PÅ LØKKA

Hei, dere! Denne søndagen har kun gått i kjærestekos på Grûnerløkka. Jeg liker å dra hit på søndager. Det er så koselig å gå rundt i gatene, spise på hyggelige uteserveringer, kikke i søndagsåpne butikker og ikke minst få med seg markedene som finnes. Det hender jeg finner noen skatter, men dessverre ikke i dag. Det er Ulrik som har fått meg til å like denne bydelen så godt. Før jeg møtte han, så visste jeg rett og slett ikke hva jeg gikk glipp av. Da var det kun oslos vestkant som gjaldt. Huff.. Det er godt at hovedstaden har mer å by på enn det. 

Jeg gikk for en festival-aktig look i dag, med flate sko til en forandring, olashorts og hodepynt. Hva synes dere om antrekket? Jeg følte meg både avslappet og pyntet på samme tid. Det var vel hodepynten som gjorde det ellers hverdagslige antrekket fresht. En perfekt kombinasjon på en søndag som dette, hvor dagen bare blir til underveis. Jeg har som regel få planer på søndager, og er med på alt så lenge vi gjør det meste og det beste ut av hele dagen. Med det mener jeg aktiviteter utendørs når været tilater det, som i dag ♥



Cardigan: Bik Bok/ Top: Mango/ Shorts: H&M/ Sko: River Island/ Hodepynt: Nelly/ Bag: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

8 kommentarer

Siste innlegg