NORSK SOMMER PÅ SITT BESTE

God lørdag, folkens! Vi ligger langflate på takterrassen og soooler oss. For en herlig dag vi har i hovedstaden! Det er nesten litt for varmt, men jeg klager IKKE. Vi kaster oss heller rundt og blir med noen venner på sjøen. Kjenner det skal bli godt å komme ut på havet hvor det lufter litt mer enn her hjemme på Vinderen. Dager som dette vokser ikke på trær her til lands, så de må nytes til det fulle. Hvordan er været hos dere?

Jeg spiste forresten min første pinne-is denne sommeren tidligere i dag. Is til dessert etter frokost er helt innafor i juli måned, synes jeg. Ubetydelige kalorier. ikke at jeg teller kalorier i utganspunktet, men is for meg er liksom som en del av kostholdet om sommeren. Når jeg var liten mente jeg at jeg hadde en egen ismage. Hva enn det skulle bety? Jeg tror det var mine kjære besteforeldre som “lærte” meg at jeg skulle svare det dersom noen spurte om jeg var mett. Hehe ♥

Nå må jeg komme meg i dusjen. Det er ikke uten videre at jeg (igjen) måtte låne capsen til Ulrik på bildet.. Håret skriker etter shampoo! Vi blogges, fininger!

Klem Julianne


15 kommentarer

Siste innlegg