GIRLS NIGHT

Hei, dere! Da er jeg klar for jentekveld med Pia og Kristine på Aker Brygge. Jeg har liten tid, men tenkte det var på sin plass med noen bilder av antrekket mitt. Her har jeg satt sammen topp, skjørt, sko, veske og blazer fra fire forskjellige rimelige butikker. Hele antrekket med sko og veske er til under 1000-lappen! Ikke verst? Selv om jeg er ekstremt glad i dyre sko og vesker, så digger jeg å handle litt billig i blant også. Det føles så bra! Faktisk er flere av mine rimeligste kjøp blitt favorittplagg, som denne hvite blazeren foreksempel. Jeg bare elsker den, og bruker den kanskje i overkant mye nå om sommeren. Ofte stapper jeg den i vesken på byen, og når jeg tar den opp igjen er den like fin. Er det ikke fantastisk med slike plagg? Jaja.. Nok om det. Ønsker dere en fin torsdag videre, og snaaaart helg!

SMASK ♥ 



Blazer: Zara/ Top: Zara/ Skjørt Bik Bok/ Veske: Kjøpt i Marbella/ Sko: Primark

Photos: @mrulriknygaard

20 kommentarer
    1. Er bestandig så koselig med girls night <3
      Vi hadde avsluttning med "SY"foreningen i går, like koselig hvergang vi har tid til å møtes 🙂
      Kos deg masse <3

    2. Hva er det du elsker med dyre sko og vesker? Comforten? Kvaliteten? Føler du deg mer verdifull når du går med de? Eller føler deg mer verdifull som har råd til å kjøpe de? Dette var en av de mest usaklige og lave kommentarene du har hatt på bloggen… Tommel NED, golddigger.

    3. Så fint og sommerlig antrekk! Jentekveld er alltid koselig, spesielt med gode venninner. Jeg håper du hadde en koselig kveld ute, så ønsker jeg deg en god helg 🙂

    4. Mia: Hei, Mia. Jeg har noen favorittmerker, som Louis Vuitton, Chanel, Prada og flere. Disse merkene liker jeg først og fremst på grunn av design og selvsagt også på grunn av kvalitet. Jeg føler meg absolutt like verdifull med eller uten dyre vesker eller sko, som i går foreksempel hvor hele antrekket mitt var til under tusen-lappen 🙂

      De aller fleste vesker, sko og plagg i min garderobe har jeg kjøpt med mine egne penger, som jeg har jobbet for. Noen “golddigger” er jeg altså ikke. Jeg digger å få gaver, men jeg digger også å kunne kjøpe meg ting selv, og ikke minst å gi gaver. Min siste store investering var i en Louis Vuitton bag til Ulrik, mannen min 🙂

    5. Heisann 🙂
      Stilig antrekk og kule sko :).
      Dyre eller rimelige klær, vesker og sko…..spiller ingen rolle, gå med det du trives i :).
      Dessuten er det kult å kunne mikse uansett pris, det viktigste er at man selv liker antrekket man velger for de ulike anledninger. Ser der er noen som kaller deg gold-digger, det er det dummeste jeg har hørt. Misunnelse er det som får enkelte til å slenge slike utrivelige kommentarer. Vær deg selv uansett hva andre måtte mene 🙂 Ønsker deg en fin kveld 🙂

    6. Tove: Hei, Tove! Takk for det 🙂

      Helt enig med deg her. Som oftest pleier jeg å mikse dyrt og billig, hvor da enten vesken, skoene eller et av plaggene er mer eksklusivt enn resten av antrekket.

      Riktig god helg til deg og dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg