THROWBACK SEADREAM

Hei, dere! For et år siden nå i juli var jeg ombord på denne fantastiske yachten med familien. Jeg tenkte derfor at jeg skulle mimre litt og vise dere et dryss med throwback-bilder fra turen. Jeg har aldri laget et slik innlegg før, så tenkte det var på tide. Dere som har fulgt meg lengst kjenner kanskje igjen noen av bildene. Men i og med at jeg har fått endel nye lesere i løpet av det siste halve året er det gøy å se litt tilbake også..

Seadream er nok en av de beste feriene jeg har vært på. Der var det virkelig alt du kunne tenke deg. Med 110 gjester ombord, og hele 94 personer som jobbet på båten, så sier det seg kanskje selv at vi ble godt ivaretatt. Nydelig mat, drikke, soling, bading, vannsport, spa, trening og mye mer. Vi gikk ombord i København og etter 14 dager avsluttet eventyret i Bergen. Norske fjorder og fjell, svenske skjærgårder, mye vakker natur og strålende sol hele veien. Jeg skulle så gjerne godt ombord på Seadream igjen. Det hadde vært gøy å oppleve ny rute et annet sted i verden. Karibien kanskje? Nå var det heldigvis spesielt fin og varm sommer i juli-måned både i Norge og Sverige i fjor, så vi kunne ikke hatt det bedre.. Er det forresten noen av dere som har vært eller skal på tur med Seadream? Det hadde vært gøy å høre om! Livet på yacht var helt uslåelig.. Jeg elsker sjø og det som hører med på sjøen om sommeren. Både Ulrik og jeg har veldig lyst på en båt her i Oslo etterhvert. Vi får se hva det blir til. Foreløpig er vi takknemlige for å ha venner med båt. Hehe! 

Når jeg kikket gjennom bildene jeg hadde fra Seadream-turen fikk jeg sååå lyst til å gjenta den kvelden Ulrik og jeg sov ute under åpen himmel. Vi fikk oppredd seng på øverste dekk. Det var super deilig, og selvsagt veldig romantisk. I kveld skal jeg prøve å gjenskape den kvelden her på takterrassen. Lover å vise dere bilder! Altså, dere har et klissete innlegg i vente..

Kos dere videre denne herlige søndagen! Husk at dager som i dag ikke vokser på trær her til lands..Nyt, nyt, nyyyyt!

Vi blogges ♥

14 kommentarer
    1. Masse fine bilder! Skjønner du har lyst til å dra tilbake:) Men jeg bare lurer på en ting: kan du ikke ha spørsmålsrunde eller noe sånt? Hadde vært veldig gøy:D

    2. Madeleine: Det var helt fantastisk! Som jeg skrev i innlegget gikk vi ombord i København og endte til slutt opp i Bergen. Vi besøkte svenske skjærgårder og så mange flotte steder i Norge 🙂

    3. Hva tenker dere om barn?
      Jeg er 28, han er 36 (8 år i mellom), jeg har det ikke så travelt med å få barn, men han begynner jo å bli rimelig voksen nå. Litt kjipt å bli gammel pappa også… Hvis vi prøver neste år, også får barn i 2017 er han jo 38 år, og det er ganske mye når det er første barnet.
      Har dere tenkt noe på dette siden det er så stor aldersforskjell mellom dere?

    4. Nora: Hei, Nora! Vi har såklart tenkt på dette med barn i forhold til alder, spesielt i forhold til alderen til Ulrik. Han er for all del ikke gammel, men både Ulrik og jeg ønsker at han skal bli far før han fyller 40. Nå er han “bare” 35, så mye kan skje på 5 år 🙂

      Jeg synes personlig ikke at disse 10 årene er mye. Alt handler om personlighet og hvor man er i livet da man treffer hverandre.

      Ønsker dere lykke til med planlegging av barn og livet videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg