SOMMER PÅ HUK

Hei i solen! I skrivende stund ligger jeg på Huk sammen med Ulrik og steker i solen. Det er så fantastisk deilig vær i dag! Dersom det holder seg slik er det jo ingen grunn til å reise vekk til “varmere strøk”. Vi nordmenn er så rare.. Fryser og klager på kulden gjennom hele året. Men når sommeren først kommer og gradestokken viser langt over 20 plussgrader, DA skal vi på ferie. Helst utenlands og så langt som mulig vekk fra Norge. Hehe! Hva er logikken her? God og varm norsk sommer er jo noe av det beste som finnes! Jeg krysser fingrene ♥

7 kommentarer
    1. Tror egentlig det er slik at vi nordmenn ikke er bortskjemt med så fine somre, og skal vi utenlands, må vi bestille i god tid for å få en god pris, og da vet vi ikke hvordan været blir her den perioden vi er borte. Skal selv reise til Syden i august, og gleder meg vanvittig, men har vært noen helt fantastiske dager her i Norge nå. Problemet er kanskje at mange nordmenn klager på varmen da den først kommer, eller? 🙂

    2. Ferie er no ferie spør du meg! Som mor til små barn syns jeg det er deilig å reise vekk til varmere strøk og slappe av og ikke tenke på daglige gjøremål i heimen! Det må jo gjøres uavhengig om det er vinter eller sommer! Og 1 uke i syden er da bare avslapping 😊 Kos dere, vi fortjener litt varme hjemme nå 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg