FØLER MEG SOM EN PRINSESSE

Hei, dere! Her er et lite bildedryss fra gårsdagen og Thorskogs slott. Vi føler oss nesten kongelige her. Det tror jeg alle gjestene som besøker dette slottet gjør. Det er noe med hele settingen som bare må oppleves. Nå kjenner jeg at alle bitene faller på plass, og jeg er heldigvis mye mer avslappet i forhold til resten av planleggingen etter i går. Dette kommer til å bli bedre enn jeg har drømt om. Ulrik og Julianne sitt drømmebryllup..

Nå står vi klare for avreise. Neste stopp er fredrikstad. Dersom Ulrik får viljen sin blir det en aldri så liten tur innom Nordby først. Hehe! Men fredrikstad er målet. Der skal vi feire glommafestivalen med familien. Årlig, og ikke minst artig tradisjon. Det er meldt strålende sol resten av helgen, så dette blir bra. Jeg skal vise dere bilder av antrekket mitt senere.  

Ses vi på glommafestivalen?

Ønsker dere en superduper helg ♥














11 kommentarer
    1. Herregud for et fantastisk sted!! Rett og slett bergtatt 🙂
      Alltid morsomt med gode familie tradisjoner. Så håper du koser deg i Fredrikstad og på festival 🙂

    2. Så utrolig koselig da! Alltid fint med tradisjoner 😀
      JEg håper dere koste dere masse på hotellet. Det var virkelig flott! Ihvertfall slik jeg ser på bildene 🙂

    3. Herrefreeeed jeg dåner!
      For en plass og for ett fantastisk brylupp det kommer til å bli. Jeg har alltid sakt at jeg skal ha ett sommerbrylupp gjerne på stranden, jeg elsker sol og varme og bor nå i California og skal bo her i minst tre år til! MEN jeg blir så inspirert av deg og planene dine at nå er jeg 110 % sikker på at jeg vil ha ett vinterbrylupp! Tusen takk!
      Du kommer til å bli en fantastisk brud og jeg heier på deg og kjærligheten!
      Gleder meg som en unge til å følge deg på din reise!
      Stor klem fra California <3

    4. Anniken Gaka Tronstad: Hei, Anniken! Hehe! Så søt du er. Jeg må si jeg misunner deg litt med varmen i California. Det må være et spennende bosted. Studerer du der nede, eller er det noe annet som holder deg der? 🙂

      Utrolig hyggelig at du vil følge med på planleggingen. Stor klem fra Oslo <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg