HER SKAL VI GIFTE OSS

Da er vi vel fremme på dette fantastiske stedet. Thorskogs slott i Sverige. Er det bare meg eller er dette noe av det mest idylliske slottet dere har sett? Jeg kjente at tårene kom når vi kjørte inn på gårdsplassen. Det vil selvsagt se noe annerledes ut på vinteren, med forhåpentligvis snø og masse flotte utelys. Det skal sies at både sommerene og vinterene ikke har vært på sitt beste her de siste årene,men jeg har troen og ønsker meg snø mer enn noe annet.

Når vi kom fikk vi en flott omvisning rundt på hele slottet. Det er så vakkert her! Dere aner ikke. Eller er det kanskje noen av dere som har vært her før? Jeg har tatt masse fine bilder som jeg skal vise dere senere. Først skal vi kjøre en tur og se på kirken og nærområdet, før middag klokken 19..
23 kommentarer
    1. WOW, nå ble jeg litt misunnelig. Noe så vakkert. Og me tanke på at dette skal være på vinteren ser jeg for meg masse snø, lys og et nydeligt vinterbryllup;) Så heldige dere er, håper virkelig vi får se bilder evt film når den store dagen e der;)

    2. Herregud for et idyllisk sted! Fult forstårlig hvorfor dere valgte akkurat den plassen, og kan så se det for meg om vinteren med snø, lys og bare full pakke! 🙂 Håper du får en super fin torsdag videre 🙂

    3. Tenkte meg at d måtte være der❤️ Helt utrolig nydelig sted. Vi har vert der i sommerbryllup❤️

    4. Wow, for en prinsessedrøm! Slottet er vakkert, og du kommer til å ha et magisk bryllup! Gleder emg til å se bilder du knipset 🙂

    5. Jamen Nora, hun er jo en copycat av Fotballfrue 🙂 Det ser du jo gjennom hele bloggen. Hvorfor være seg selv når man kan være noen andre?

    6. Living by Miriam: Ja, det var et skikkelig romantisk sted. Morsomt at du bor i nærheten! Tror du det blir snø i februar? Husker du hvordan vinterene har vært i området de siste årene? 🙂

    7. Trude: Hehe! Var det deg som gjettet det for en stund siden her på bloggen? Så gøy at dere har vært der! Jeg kikket i mange album med bilder fra tidligere sommerbryllup på Thorskogs slott. Det så jo helt fantastisk ut det også 🙂

    8. Hei:)
      Så flott der ser ut, det må jo bare bli et eventyrlig og flott bryllup:). Det må krible i magen din allerede:)). Krysser fingrer for at snøen ligger som et hvitt teppe den dagen bryllupet står:).
      La merke til kommentaren om at du er kopi av Fotballfrue-bloggen, herlighet, det er det dummeste jeg har hørt. Du er deg selv med din egne personlige blog og skirver om mange interresante temaer. Keep up the good work:).
      Det er gøy å lese bloggen din og det at noen rakker ned på den og deg forteller bare de er misunnelige på deg. Synes du håndterer negative kommentarer bra:). Vær deg selv spør du meg, det er det som er det viktigste, ha fortsatt en fin kveld:)

    9. Jeg synes du har fin blogg. Når jeg er på blogg.no så er det kun for bloggen din. Hilsen en trofast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg