KLAR FOR KURS

Startet dagen allerede 06.00, for å rekke en god frokost, trening og besvare litt mailer før negletimen min klokken 10. Neglene ble sååå fine! Skal vise dere senere..Nå er jeg på vei for å møte Gilan i sentrum. Vi Side 2-bloggerne er så heldige at vi får være med på et fotokurs i dag på Grand Hotell. Dette blir spennende og ikke minst utrolig nyttig for min egen del. Jeg ønsker virkelig å bli bedre på foto, og ta bloggen til et nytt nivå. Dere lesere fortjener god kvalitet på det jeg publiserer. Jeg er ikke tilhenger av at alt skal se perfekt ut til enhver tid, da jeg synes det tar bort litt av sjarmen ved det personlige en blogg bør inneholde. Men jeg skylder dere endel gode outfits. Mange har etterlyst det, så fremover skal jeg levere. Det lover jeg!

Senere i dag blir det grillings og feiring av Sankthans i hagen. Krysser fingrene for at dette fantastiske værer holder seg. Vi har invitert både venner og vennepar, så det blir gøy. Hva er deres planer for Sankthans?

Ønsker dere en superduper dag videre. Vi snakkes <3

14 kommentarer

Siste innlegg