STRIPES

Jeg gikk for en maritim look i dag, med en comfy kjole kombinert med høye hæler. Det er aldri godt å vite hva man skal ha på seg når man skal rundt i møter. Jeg ønsker jo å bli oppfattet seriøst, men samtidig ikke kjedelig. For det er jeg jo ikke. Jeg føler at denne kjolen var midt i blinket på en dag som dette, hvor været skiftet mellom sol, skyer og regn. Kjolen ble forresten kjøpt på salg til 250 kroner her på Vinderen lørdagen som var. Det er hva jeg kaller et kupp! I dag valgte jeg å knyte den i livet med et tynt lærbelte som jeg ofte bruker om sommeren til slike antrekk. Kjolen er vel så fin uten, og ganske så fresh med flate sko og mer sporty tilbehør. Det skal jeg vise dere en annen gang..Vi blogges mer i morgen ♥


Blazer: Zara/ Kjole: Saint Tropez/ Veske: Prada/ Solbriller: Louis Vuitton/ Armbånd: Hermes/ Sko: Zara 

Photos: @mrulriknygaard

12 kommentarer

Siste innlegg