BRUDGOMMENS ANTREKK

Den nye uken er godt i gang, og vi har kommet enda lenger med bryllupsplanleggingen. I dag var Ulrik med meg til tante Karina på Undorn for å ta litt mål. Det er ikke bare jeg som skal være fin på den store dagen. Vi må jo stå perfekt til hverandre. Karina og jeg har en meget klar ide på hva Ulrik skal ha på seg, og vi jobber sammen med å få godkjennelse fra Ulrik. Hehe! Det skal vi klare. Girlpower! Dere ser vel det på smilet hans? Tegningene Karina har laget på antrekket til Ulrik ser bare sååå bra ut. Han kommer til å se ut som en prins! Ikke hvilken som helst prins, men MIN prins. Jeg gleder meg sånn til tegningene blir virkelighet. 



Dagens antrekk er jakke fra Mango, topp fra Brandy Melville, bukse fra Mango, sko fra Forever 21, og veske fra Prada. Nå skal vi nyte en hyggelig middag i solen, og gjøre ferdig gjestelisten. Invitasjonene må være klare rett over sommeren, så ingen tid å miste. De blir forresten utrolig fine, og er inspirert av temaet vi har valgt til bryllupshelgen. Det blir stas å vise de til dere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg