VINN ET ÅRSFORBRUK MED SKJØNNHETSPRODUKTER

Annonse

Blivakker.no er Norges største nettbutikk for hår- og hudprodukter, med over en halv milion registrerte kunder. Det er kanskje ikke så rart da de tilbyr alle de kjente merkevarene som blant annet BareMinerals, Billion Dollar Brows, Ghd, Inglot, Redken, St.Tropex, og mange fler. Jeg har selv handlet både shampoo, balsam, sminkekoster og selvbruning her, og er veldig fornøyd med både levering og produkter. Det er ikke ofte jeg handler på nett, men når jeg først gjør det liker jeg nettbutikker som dette, som har alt på et sted.

Vi jenter bruker massevis av penger på produkter til hud og hår gjennom året. Jeg tørr nesten ikke tenke over hvor stort forbruk jeg har i løpet av et år, og vet at jeg ikke er alene om akkurat det. Heldige meg har i denne sammenheng fått lov til å legge ut en konkurranse her på bloggen, hvor 3 enda heldigere personer vinner et årsforbruk med produkter fra blivakker.no 🙂


Vil du vinne et årsforbruk med produkter fra blivakker.no?

Legg igen en kommentar, og du er med i trekningen om å vinne skjønnhetsprodukter til en totalverdi på 10 000 kroner! Vi trekker hele 3 vinnere som hver får 10 000 kroner å handle for 

270 kommentarer

Siste innlegg