SOL UTE, MARATON INNE

God lørdag, alle sammen! Nå har vi rigget oss klare for den nye sesongen av Orange Is the New Black. Endelig er den her! Dette er den eneste serien som både Ulrik og jeg elsker. Resten av dagen er dermed satt av til et skikkelig maraton, med godteri, kjærestekos og det som hører med. Jeg får litt dårlig samvittighet ettersom at solen skinner ute, men samme kan det være. Det er dette vi har mest lyst i dag. Det skal sies at vi har vært ute på tur og kost oss med lunsj i bogstaveien, så litt frisk luft har vi da fått.

Er det noen av dere som har startet på sesong 3? Jeg er sååå spent! Håper den ikke skuffer..Vi får se hvor langt vi kommer, eller hvor lang tid det tar før en av oss sovner. Hehe! Jeg føler meg i hvertfall som verdens heldigste jente som får ligge i armkroken til mannen resten av dagen. Vi ser jo nesten litt nyforelskede ut her vi ligger 



 

10 kommentarer
    1. Så koselig! Haha, klarte å se 5 episoder i går. Begynner på 6 i dag. Håper jeg ikke ser hele sesongen ikke løpet av helgen.
      Kos dere og god helg! 🙂

    2. Så koselig dere har det, er absolutt lov til å gjøre det man har lyst til selv om det er sol ute 🙂 kos dere!

    3. May: Jeg har vurdert å skrive et innlegg om akkurat det, men satt det litt på vent etter det som skjedde i alpene..

      Jeg skal snakke litt med mannen og se om vi får til noe sammen. Det er mange som sliter med flyskrekk, så absolutt et viktig tema 🙂

    4. Et innlegg om flyskrekk hadde vært ypperlig!:) Noe jeg ønsker meg veldig og. Jeg sliter så ekstremt.. Hjelp!:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg