PÅ INNSPILLING MED GILMAKEUP

Hei, dere! I dag har jeg vært med på noe kjempegøy, og ikke minst spennende. Dagen ble lenger enn ventet, men når man er så heldig å få jobbe med Gilan flyr timene avgårde. Vi var et godt team med overraskende dyktige, blide og tålmodige jenter og gutter. Jeg er rett og slett stolt over å være en del av dette. 

Det er så gøy å jobbe foran kamera! Jeg er absolutt ikke vandt til det, men føler jeg blir litt tøffere for hver gang. Det handler jo om å slappe av og prøve å være seg selv. I utgangspunktet burde jo ikke det være noe problem, men det er likevel en kunst å virke naturlig i situasjoner som føles unaturlig.. Noen takler det, andre ikke. Jeg vil ikke skryte av meg selv, men føler at jeg behersker det. Det må da være lov å si? Resten får være opp til dere å bedømme.

Prosjektet dreier seg om skjønnhet. Det kommer vel ikke akkurat som en overraskelse når Gilan er innblandet. Jeg har sagt det før og sier det igjen.. For en fantastisk flink og nydelig jente! Jeg har stor tro på dette prosjektet. Dessverre kan jeg ikke fortelle så mye mer om hva som faktisk ble spilt inn, men jeg lover å oppdatere dere når den tid kommer. Jeg gleder meg skikkelig til å se det ferdige resultatet, og det håper jeg dere gjør også! Ser dere forresten hvor fresh jeg ser ut i ansiktet på bildet av bare meg og Gilan? Hun kan virkelig svinge på kostene sine! Jeg vil heller kalle henne magiker enn makeupartist.. Hehe! 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg