GRIP DAGEN

Det ble sent i seng på denne jenta i går, da jeg var på familiebesøk i Halden. Jeg får meg liksom aldri til å kjøre hjem før langt på natt, siden jeg vil rekke og hilse på alle når jeg først er i byen. På morgen i dag følte jeg meg rett og slett fyllesyk, uten å ha rørt en dråpe alkohol (vel og merke). Det blir litt samme følelse når man har mangel på søvn, synes jeg. Derfor ignorerte jeg for en gangs skyld alarmen, og sov helt til klokken 10. Fantastisk deilig! Det trengte jeg virkelig. Først nå føler jeg meg uthvilt etter helgen. Det tar litt tid å komme seg etter slike helger. Spesielt når hele søndagen gikk bort i rydding. Begynner jeg å bli gammel? Hehe! Før var dette nemlig ingen problem, og jeg var alltid frisk og rask mandag morgen..

I og med at dagen startet litt senere enn planlagt slo jeg like greit sammen frokost og lunsj med min gode venninne, Louise. Det var slettes ingen dum ide i dette herlige været vi har i Oslo i dag. Skikkelig sommerfølelse! Synd at det ikke skal vare så lenge, men desto viktigere er det jo å gripe de få solfylte dagene vi har. Jeg bare elsker å gå i skjørt med bare bein ute. Endelig tilater været slike antrekk! På dager som dette roper de høye hælene i skapet på meg. Det er jo litt ekstra stas å pynte seg når solen skinner, og finnes det egentlig noe hyggeligere enn venninnelunsjer ute i juni og juli måned? Jeg kommer ikke på noe som topper akkurat det  

13 kommentarer
    1. Hei!
      Har du snapchat? Vil du dele den med oss? 🙂
      Vil du lage et videoinnlegg med hvordan du sminker deg? 🙂

    2. M: Hei! Nei, jeg har faktisk ikke det, men siden det er flere som har spurt, så bør jeg vel skaffe meg det snart 🙂

      Nå skal jeg faktisk være med i en skjønnhetsserie i morgen som omhandler sminke 🙂

    3. Hei Julianne:)
      Veldig stilig antrekk:) Hvor er skjørtet fra?
      Håper du har det bra:) Det er gøy å lese bloggen din, det må jeg bare si.
      Hver dag med nytt tema…… hvordan klarer du komme på et nytt tema hver dag? Det er imponerende og bra du skriver om alt fra moter, dagligdagse ting, tanker og følelser, fortsett med det og vær stolt av bloggen din:)
      Ønsker deg en fin kveld videre:)

    4. Tove: Hei, Tove! Tusen takk for det. Skjørtet er fra Kouture. Har det faktisk i blått også 🙂

      Så utrolig hyggelig at du sier det. Det gjør meg virkelig glad!

      Hehe! Det kan du si.. Noen ganger står det helt stille, men jeg prøver så godt jeg kan. Kom gjerne med tips, ønsker og forslag. Det tas i mot med stort smil 😀

      Ha en superduper helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg