SOM EN LITEN DYREHAGE

Hei, og velkommen skal du være, fine juni måned. Her i huset er det fullt av både to-og firebeinte. Jeg har besøk av tante og kusine med sine tre vofser. Stella (min hund) synes det er superstas med besøk. Det ser ut som en liten dyrehage, men det er jo bare koselig. Hunder overalt hvor jeg går. Hehe! Den egentlige grunnen til besøket var for å feire bursdagen til kusinen min, noe vi gjorde til sent på natt i går. Kvelden og bursdagen var kjempe vellykket, dermed er hele gjengen litt reduserte i dag. Til og med hundene, som dere ser.. Bentley, Bexi, Bella og Stella. Det er merkelig at så små skapninger kan ta så mye plass, både i huset og i selvsagt i hjertet. Nydelige er de! 

Det er så hyggelig å ha besøk av familie. Jeg merker ikke hvor mye jeg har savnet de før vi faktisk er sammen. Er ikke det litt rart? Når den ene bor i London og den andre bor i Sverige, så sees vi dessverre ikke så mye som jeg skulle ønske. Nei, det er ikke langt til verken London eller Sverige, men vi lever totalt forskjellige liv, med forskjellige arbeidstider, fridager og plikter. Da er det ikke alltid like lett og få til kvelder og dager som dette. Sånn er det bare. Derfor setter jeg ekstra stor pris på de stundene vi deler  


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg