ENERGI PÅ FARTEN

Annonse

Hei, fininger! Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men jeg må alltid ha med meg et eller annet når jeg er på farten som demper sulten mellom måltidene. På lengre bilturer som i dag er det også et must for meg med noe kos på turen. Da går tiden mye fortere og jeg holder blodsukkeret stabilt gjennom dagen. I dag testet jeg ut de nye sjokoladerullene med smoothiefyll fra Freia. Jeg likte den med pasjonsfrukt og jordbær aller best, men den med mango og banan var også veldig god. Det som er så genialt med disse rullenen er at du ikke nødvendigvis trenger å hive i deg en hel sjokolade, men kan ta en bit i ny og ne når lysten eller behovet er der.

Nå er jeg hjemme på Vinderen igjen, og gjør huset klart til besøk av tante og kusine. Middag skal forberedes, klær skal vaskes, gulver skal støvsuges, men først skal jeg ta en liten mini-break og kose meg med noen flere sjokoladebiter med smoothiefyll 





Hvilken av smakene er din favoritt? Besøk gjerne facebooksiden deres HER 

9 kommentarer
    1. og alle bloggerne bare: “jaaaaa, gi meg penger!! Jeg kan godt skrive to ussle setninger om den ekle sjokoladen så lenge du gir meg penger”… Og alle leserne bare: “særlig om vi kommer til å stole på dine anbefalinger i fremtiden”…

    2. Susanne: Jeg synes absolutt ikke sjokoladen er ekkel. Den var kjempegod etter min smak, og dermed har jeg ingen problemer med å dele det videre 🙂

    3. Jeg har brukt halve helgen på å trykke trynet med akkurat denne sjokoladen selv.. Haha 😀 For å si det sånn: det å tilbringe 12-14 timer i bil i løpet av helga gjør litt med formen.. *vinker farvel til sommerkroppen 2015* 😛

    4. Forsvarsfrue: Haha! Jeg synes ikke du skal ta så tungt på det. Selv om det er sjokolade, så finnes det mange verre varianter der ute som er mye rikere på kalorier. Men den var god, ikek sant? Man må unne seg litt kos på roadtrip 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg