CASUAL BUT STILL

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle denne looken, men jeg likte den. En mellomting av casual og pyntet. Det er ikke alltid så mye som skal til.. Følte meg litt som en indianerjente, men det var bare morsomt. Jeg var veldig i tvil på hva jeg skulle ha på meg i dag siden jeg var sliten fra gårsdagen og det regnet, men jeg skulle i bursdag, så noe måtte jeg finne på. Hårpynten er også helt genial på hårdager som dette, hvor det bare ikke vil samarbeide. Tror jeg må investere i flere slike..De finnes jo overalt i alle farger og varianter nå om dagen. Nå skjønner jeg hvorfor!

Kåpe: Zara / Bluse: H&M / Bukse: Zara / Sko: Aldo / Hårpynt: Bik Bok / Veske: Louis Vuitton 

5 kommentarer
    1. Du er som regel veldig fin på håret, men det der kledde du virkelig ikke. Mener ikke å være stygg eller frekk med deg, so Beklager på forhånd viss du tar det sånn

    2. Linn: Hei, Linn! Den er veldig fin ja. Kommer nok flere bilder av den når jeg tar den i bruk. Jeg har størrelse 50, og Ulrik har størrelse 55.. Min kostet 8850, mens Ulrik sin kostet 11400 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg