SES VI I KVELD?

Hei, dere! I dag er det endelig fredag og det betyr FINDINGSFESTIVAL! Det har jeg gledet meg til i lang tid. Et sikkert tegn på at sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg er i utgangspunktet ingen festivaljente, men akkurat denne festivalen vil jeg ikke gå glipp av. Jeg var der i fjor og det var supergøy, så nå er det en stykk gira jente som sitter og venter på flinke Ulrik skal bli ferdig på trening. Jeg droppet treningen i dag, eller det vil si jeg tok min lille handletur som trening i dag. Den ble slettes ikke så liten heller, så armene mine har fått kjørt seg litt..

Både buksen og skoene er fra dagens innkjøp. Buksen er fra Bik Bok og skoene fra Aldo. Jeg trengte noe flate sko, da skapet mitt er fullt av ugustige festivalsko (mildt sagt)..Jeg var egentlig jeg på jakt etter noen joggesko, men synes at disse var både sporty og freshe. Dessuten var de gode å gå i! Det pleier jeg som regel aldri å sette som et krav når jeg er på skojakt, men akkurat i dag var det litt vesentlig.

Ser dere forresten at jeg har blitt mørkere i håret? Hege på Syndikatet prøvde seg på en ombre på meg i går. Litt uvant sånn med en gang, men jeg er veldig fornøyd. Det er alltid gøy med litt forandringer! 

Ses vi ikveld?  

12 kommentarer
    1. Skulle virkelig ønske jeg var der! Håper du får ei flott helg og en kjempefin fredag:)
      Hadde satt utrolig stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

    2. Håret ble fantastisk fint! Jeg er egentlig en “evig blondine” selv, men tenker ofte at jeg må prøve noe nytt. Nå ble jeg inspirert!

    3. Antrekket var kjempefint! Likte spesielt skoene utrolig godt 🙂 Hårfargen kledde du også utrolig godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg