UNDERTØY TIL FROKOST

Startet dagen med pressefrokost på Steen & Strøm hos Bare Philosophy. For et utvalg! Dette må være den desidert beste undertøysbutikken vi har i Oslo. Jeg følte meg som en liten jente i en enorm godteributikk, hvor det var noe for enhver smak. Prøverommene imponerte meg mest. De minnet meg om Victorias Secret sine prøverom. Delikate og stilfulle. Vi heldige jentene som var tilstedet fikk en liten innføring i undertøystrender, og jeg ble selvsagt helt opphengt i alt nytt til bruden. Søteste Camilla hjalp meg å finne det perfekte settet til mine former. Hun fikk meg til å innse at jeg var en helt annen størrelse enn hva jeg trodde. Hehe! Det er det som er så fint med å gå til de som faktisk har peiling, da slipper du å ende opp med mange dyre bomkjøp. Jeg falt for et fantastisk sett fra brudekolleksjonen til Heidi Klum. Var det ikke fint? Jeg dåner    


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg