SLOTTSBRYLLUP

Helt siden jeg var liten jente har jeg drømt om å gifte meg på et slott. Jeg har alltid ønsket meg et stort bryllup, fullt av familie og venner, og aller helst en fest som varer i tre dager til ende. Datoen er nå satt, og drømmeslottet er booket. Vinterbryllupet holdes en helg i februar. 9 måneder igjen.. Det kribler i hele kroppen! 

Nå sitter jeg her å jobber med gjestelisten. Det er noe av det vanskeligste og kanskje mest utfordrende med hele planleggingen. Hvor skal jeg sette grensen? Slottet har plass til 120 gjester ved middag. Med kun min familie og mine nærmeste venner er jeg nå allerede på tallet 69.. Ulrik har ikke en gang startet. Altså, vi blir 120 gjester. Ikke færre i hvertfall. 

Om noen uker skal vi reise og se på slottet. En romantisk tur for to. Himmel og hav som jeg gleder meg! Det blir noe helt annet å se det i virkeligheten. Fra hva jeg har sett til nå så ser det ut som et eventyrslott. Jeg kommer sikkert til å gråte under omvisningen.. Gråte av glede! Alle rommene inne på slottet er visst forskjellig innredet og har navn etter tidligere eiere av slottet og deres hustruer. Hvor flott er ikke det? For meg er det viktig at alle gjestene føler seg spesielle. For det er de jo for Ulrik og meg. En stor blomsterbukett av fantastiske utvalgte mennesker.

Jeg skal ta dere med på slottsbesøk og vise dere rundt. Vi skal utenlands, men slettes ikke så langt.. Prismekroner, store malerier, “engelsk park”, og badekar i gull og marmor er noe av hva som venter oss. 

Dette blir STAS(elig) 

17 kommentarer
    1. Gratulerer med forlovelsen. Skjønner godt at du er spent og koser deg med forberedelsene! Jeg har nettopp blitt forlovet selv, og er allerede godt I gang med planleggingen <3

    2. Hei, ønsker dere lykke til😀 kan du fortelle litt om hvordan dere tar dere råd til et slikt stort og dyrt bryllup?

    3. Høres fantastisk ut!! Kooos deg med forberedelsene, det er såå moro 😀 Vi ble forlovet i romjulen, og nå er det bare 46 dager igjen til vår store dag <3 gleder oss helt utrolig mye! :')

    4. Linn: Tusen takk for det, Linn 🙂 Jeg ønsker ikke å snakke om kostnader rundt bryllupet. Det er klart at alt det økonomiske er en stor del av planleggingen. Det er jo derfor jeg har startet tidlg 🙂
      Et bryllup i seg selv er som regel en stor kostnad. Det vet alle som har giftet seg. Alt kan spares inn på, men i mine øyne er det ikke den dagen i livet mitt jeg ønsker å spare. Jeg har planer om å gifte meg kun en gang, og da gjør jeg det skikkelig. Hadde jeg slitt med det økonomiske rundt bryllupet, så ville jeg heller ventet og spart.

    5. Julianne, jeg må bare spørre men du svarer sikkert ikke da du veldig ofte lar vær å svarer på ting som kanskje er litt vanskelig for deg å svare på. En ting er økonomi, du svarer aldri på dette annet enn at du viser fint hvordan du kan bruke penger og skryter av dette. Noe jeg har vanskelig med å forstå er hvordan du får det til å gå rundt med det forbruket, den inntekten (du sier en blogger er bra betalt) Nei Julianne, det er ytterst få bloggere som er bra betalt og du er ikke en av de. Du kjøpte vesker på studielån, kjøper gaver til over 11000 kr og bruker penger som hakkamøkk, har du arvet? eller er du så avhengig av Ulrik som det virker? Når det gjelder MDF, kan du be dem slutte å ringe folk og tilby dem gratis fotografering, de har ringt meg 4 ganger på 5 uker. Slutt med å ringe rundt, la heller kunder komme til dere. argggg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg