GLEDEN AV Å GI

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i å handle klær, sko og aller helst vesker, for det elsker jeg. Kall meg gjerne en shopoholiker. Jeg har ingen problem med å unne meg verken det ene eller det andre så lenge lommeboken strekker til. Men er det en ting som gir meg mer enn å kjøpe ting til meg selv, så er det å gi gaver til de som betyr noe for meg. Den gleden er stor, og faktisk mye større enn å oppfylle mine egne ønsker. 

Jeg bestemte meg for å overraske Ulrik med noe han har snakket om lenge.. Det er ekstra gøy med gaver, kort eller blomster på dager man minst venter det. Dager som ikke har noe med bursdag eller lignende å gjøre. Gaven trenger nødvendigvis ikke å koste så mye, men denne gang valgte jeg å slå på stortromma/stortrommen.. Hva heter det egentlig? Stortrommen eller stortromma? Ulrik mente at jeg kommer til å kalle det stortrommen etter noen år her på Vinderen, men etter en helg i Fredrikstad føles det mest naturlig å si stortrommA. Nok om det.. Den falt i smak. Ulrik sa jeg var gal, og det var jeg kanskje. Likevel var det verdt hver eneste krone da jeg så reaksjonen hans. Det føles så bra!

Gleden av å gi 

 

18 kommentarer
    1. Hei.
      Kan du begynne å legge ut videoblogger/videoinnlegg? Eller svare på spørsmål på video, sånn som mange bloggere gjør?

    2. Utrolig fin bag! Jeg kjøpte en tilsvarende bag til min kjære fra Tiger of Sweden i ekte mørkebrunt skinn, klassisk valg som aldri går av mote!
      Er viktig med små gleder i verdagen! 🙂

    3. Hilde: Hei, Hilde. Jeg har vært inne på den tanken. Fint at du spør, så jeg får litt fart på meg 🙂

      Hva kunne du tenke deg videoinnlegg om?

    4. Tja, alt fra anbefaling av produkter (sminke, hudpleie, hår) til treningsopplegg m/demo, hvordan du sminker deg eller lager frisyrer, svar på spørsmål fra lesere, matlaging (det hadde vært gøy – På kjøkkenet med Julianne), etc. Bare noen forslag! Kanskje du til og med har snapchat du kan legge ut øyeblikksvideoer til lesere på?

    5. Tenk så mye glede og hjelp du kunne gitt f.eks en SOS Barneby om du heller hadde ført over disse kronene som denne vesken kostet..Det er slikt som er godt å gi!! Og nei, alle kan ikke spare til en slik veske. Her går det ifra hånd til munn. Skulle ønske du kunne få oppleve det samme.

    6. Kjære Linn, hva vet du om Julianne egentlig? Vet du om hun støtter SOS barnebyer? Vet du om hun har levd fra hånd til munn? Julianne er vell ikke unik som sparer til noe hun har lyst på eller ønsker å gi noen hun er glad i,uavhengig av pris. Den kommentaren ble jo bare for dum.

    7. Kjære Linn, hva vet du om Julianne egentlig? Vet du om hun støtter SOS barnebyer? Vet du om hun har levd fra hånd til munn? Julianne er vell ikke unik som sparer til noe hun har lyst på eller ønsker å gi noen hun er glad i. Denne kommentaren ble bare for dum.

    8. Anonym: Det stemmer. Når jeg lager et blogginnlegg ut av det, så betyr det vel at dette ikke er hverdagskost for meg? I mine øyne vil det alltid være en god prioritering å spare til noe fint som Ulrik ønsker seg. Det skulle bare mangle med en så generøs, snill og omtenksom mann 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg