BRIDE TO BE

Det føles helt uvirkelig å være i gang med planleggingen av bryllupet. Mitt eget bryllup! Julianne og Ulrik sin store feiring av kjærligheten. Det må være noe av det største jeg kommer til å oppleve i livet. Alle forberedelser og ting som skal gjøres i forkant blir jo bare gøy. Jeg føler meg som en prinsesse i et eventyr som starter allerede i dag..

Ulrik: “Hvor skal vi begynne?”

Julianne: “KJOLEN! Alt avhenger jo av den.”

Så heldig som jeg er jobber tanten min med akkurat dette. Hun syr og designer blant annet brudekjoler. Kvinnen bak UNDORN. Det var derfor ingen tvil om hvem skulle få den oppgaven. Min tante Karina! Det gikk ikke mange minuttene fra Ulrik fridde til jeg sendte henne en sms med noen få stikkord. Heldigvis ville hun hjelpe meg og tente straks på ideen. Moro!

Tidligere i dag besøkte jeg henne i deres nye lokaler i Hegdehausveien. Vi så på ulike stoffer og farger som passer til konseptet jeg drømmer om. Himmel og hav så gøy det var! Jeg gleder meg som et lite barn til å se på skissene hun kommer med om en ukes tid. Såååå stas! 

Ellers sitter jeg og sender ut diverse forespørsler i forhold til lokaler og alt som må på plass før selve datoen settes. Jeg ser for meg et vinterbryllup forhåpentligvis i februar 2016. Tvi tvi <3

12 kommentarer
    1. Føler du ikke at du får litt dårlig tid, når han fridde for en uke siden, og du allerede tenker februar 2016. Er jo under et år :O Hadde jeg hvertfall aldri klart

    2. Den store feiringen av din overfladisk-het. Og hva skjer med å stresse sånn?! Forlovelsen skal være noe spesielt. Du hopper rett fra forlovelsen og inn i brudekjolen omtrent. Blir for dumt

    3. Gratulerer så mye med forlovelsen. Følger det daglig og må si du har vokst mye med bloggen virker det ut som. Blir spennende å se videre hvordan det blir.
      Ha en fin dag videre. 🙂

    4. Ina: Nå vil jeg ikke kalle dette stress. Jeg elsker å planlegge, og har helt siden jeg var liten jente gledet meg til akkurat dette. Bryllupsplanleggingen er jo halve moroa. Dessuten er det ganske vanlig å gifte seg innen et år etter selve frieriet. Jeg synes personlig ikke noe om å drøye det, men har forståelse for de som velger det av diverse årsaker som kommer i veien.

    5. Hei!
      Fikk du sett på linken om vinterbryllup i Sorrisniva? Er så utrolig spent på hvor dere blir å ha bryllupet deres! Jeg bor selv i Alta og er like fasinert hvert år når Ishotellet bygges opp! Virkelig noe som burde oppleves! Ha en fin kveld! 🙂
      btw.; sjekk ut bildene fra Ishotellet på denne linken! Stunning!
      http://www.sorrisniva.no/galleri/

    6. Ina: Hei, Ina! Det så helt fantastisk ut. Klikket meg inn forrige gang du linket til den. Eneste minuset er at gjestelisten kan være på maks 40, og det blir dessverre alt for lite for oss. Store familier begge to..Jeg har veldig lyst til å besøke hotellet ved en annen anledning da 😀

    7. Hei igjen! Da anbefaler jeg deg å komme når det er Borealis Vinteruke, så får du med deg starten på vinterens vakreste eventyr, nemlig Finnmarksløpet! Det er Europas lengste hundeløp som går over Finnmarksvidda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg