HAGEFRØKEN

God lørdag! Nå har denne “hagefrøkna” endelig fått plantet og gjort det fint utenfor inngangspartiet. Jeg har aldri hatt greie på blomster og planter, spesielt ikke utendørs. Det handler vel egentlig om mangel på interesse. Men interessen for å ha det fint rundt meg har jo alltid vært til stedet, så etter at vi flyttet i hus med hage har jeg begynt å engasjere meg mer også utendørs. Det er jo ikke så vanskelig som jeg trodde det skulle være, og faktisk ganske gøy. Spesielt når man ser resultatet <3

Jeg brukte disse plantene: 

♥ Kantlyng 

 Pelargoina

 Sommerfugl lavendel

♥ Eføy

En søt og sommerlig miks av hvitt, lyserosa, lilla og grønt. Jeg ble veldig fornøyd! Det minner meg om en gigantisk brudebukett!

Hva synes dere? 


3 kommentarer
    1. Det ble kjempefint og det ER utrolig gøy å plante ute. Se det trives og vokser . . . og ja, i det hele tatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg