TUSEN TAKK, ELSKLING

Dette har vært den beste ferien noensinne. Det gjør meg stolt av å kunne kalle deg “min forlovede”. Vi dro som samboere og kom hjem igjen med et enda sterkere bånd mellom oss. Alt på grunn av at du våget å ta steget videre, gikk ned på kne og stilte meg spørsmålet: “Vil du gifte deg med meg?”. I mine øyne fantes det bare et svar på akkurat det spørsmålet. Jeg ga deg mitt største “JA”. Aldri før har jeg vært sikrere på min beslutning. Ringen er ikke bare vakker på utsiden, for den symboliserer faktisk noe enda vakrere. Den symboliserer oss to, vårt forhold og våre to liv sammen. Tenk at jeg er din kommende brud! Det føles så godt at jeg må si det igjen og igjen. Bride to be! You and me <3

Tusen takk for en fantastisk ferie, for de morsomme dagene, for alle nye opplevelser, for de sene kveldene, for de gode samtalene, for de herlige datene, for de beste stundene hvor det bare var du og meg. Tusen takk for alle de fine minnene du har gitt meg, og tusen takk for at du er min og for at jeg får lov til å være din. Kun din. Din Julianne og min Ulrik. Det er slik det skal være. Forhåpentligvis for alltid..

Du hadde en helt spesiell tale til meg før du gikk ned på kne. Jeg husker alt du sa og vil huske det for alltid. Tilbake til deg vil jeg si at du har forandret meg. Du har gitt meg en stor mening med livet, nye og gode verdier som jeg ikke før hadde. Jeg liker meg mye bedre som den personen jeg har blitt sammen med deg, enn den personen jeg var før jeg traff deg.

Jeg elsker deg veldig høyt, Ulrik!

Din Julianne


23 kommentarer
    1. Lurer på om du er kjent nok til at media bryr seg om at du er en blogger som sorterer, siler ut og sletter kommentarer, jeg..

    2. Line H: Tusen takk! Jeg vil ikke avsløre hvor vielsen blir enda, men det blir ikke i Fredrikstad. Selv om Fredrikstad det er en kjempefin by 🙂

      Jeg bodde i Falchåsen fra jeg gikk på ungdomsskolen til jeg flyttet til Oslo.. Før det bodde jeg i Halden 🙂

    3. Åherregud så nydelig! Jeg kjenner deg ikke, men er så glad på din/deres vegne. Du fortjener det beste! Ønsker dere alt godt, heldiggriser :):) og igjen: GRATULERER!!!

    4. Mia, dette gjør ALLE bloggere og det er en del av jobben. Media har null interesse av det! Har du glemt å ta lykkepilla i dag?

    5. Det er faktisk ikke alle som har instagram kjære Julianne.. så jeg personlig syns det er litt kjedelig at du legger ut bilde kun der og bare skryte av den på blogggen..menmen det er jo ditt valg 🙂

    6. Mia: Hei, Mia. Jeg sletter aldri kommentarer, men det hender det dukker opp noen jeg ikke ønsker å godkjenne. Dette er fullt og helt opp til meg. Kommentarer jeg ikke godkjenner er blant annet nedlatende ord om mennesker rundt meg, ekle sexkommentarer eller private anklagelser/antakelser som ikke stemmer i virkeligheten.

    7. Kan du ikke legge ut bilde her. Vil gjerne se denne princesse cut diamanten. Er ikke alle som har instagram.
      Du godkjenner ikke alle kommentarer uansett selv om de ikke har med det over her å gjøre.
      Har Ulrik piercing i navlen enda?

    8. Anonym: Det kommer flere bilder her på bloggen også etterhvert.. Men for de som ikke vil vente på det kan se ringen på Instagram 🙂

      Nei, det har han ikke..

    9. Nydelig skrevet Julianne! Ærlig, sårt, vakkert; virkelig rett fra hjertet! <3
      Jeg titter innom bloggen din daglig og elsker måten du skriver på. Gjennomtenkt, reflektert og elsker deg faktum at du skiller deg utifra standard bloggene som florerer på nett, aka rosabloggere uten hjerne! Jeg ønsker deg & Ulrik alt godt i fremtiden som kommer! :))

    10. Hei Julianne:)
      Dine ord er uten tvil rett fra hjerte:-). Det var virkelig hyggelig å lese din hilsen til din kommende ektemann og nok en gang gratulerer så mye:).
      Er enig med deg i det du sier; du velger selv hva du godkjenner eller ei på bloggen din, den er tross alt din “personlige” dagbok.
      De lesere som kommer med stygge kommentarer, sier mer om de enn om deg, husk det 🙂 Ønsker deg fortsatt en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg