MOTIVASJON KAN KJØPES

Da er første treningsøkt gjennomført etter ferien. Jeg har ikke trent på over to uker, så nå var det jammen i meg på tide. Det føles både tungt og godt å komme i gang igjen. Slik er det jo alltid etter lengre opphold fra fysisk aktivitet. Det vanskeligste er nettopp det å komme seg på treningsstudioet, ut i naturen eller hvor det måtte være. Ja, det å faktisk sette i gang. Når man først har tatt steget er det “bare” å holde motivasjonen oppe..

Jeg må innrømme at det var en jente som fikk en smule dårlig samvittighet på slutten av ferien for all denne latskapen. Vips, så kjøpte hun seg både ny motivasjon og bedre samvittighet. Resultatet ser dere under.

Shopping er min største motivajson! Det høres kanskje teit ut for noen, men jeg vet jeg ikke er alene om å si at nye klær, spesielt nye treningsklær gir masse treningsglede. Klærne gir kanskje ingen langvarig glede eller motivasjon, men det funker der og da, og det er det som teller for meg. Jeg kom meg i hvertfall på trening, og er nå endelig tilbake i gode treningsrutiner. Mye på grunn av disse fantastiske fargene! Jeg elsker fargerikt treningstøy, og det passer jo så bra nå på denne årstiden <3 

Nå er det full skjerpings den lille tiden igjen frem mot sommeren. Med dette freshe treningstøyet blir det ikke noe problem! Tommel NED for den nye trenden med ølmage og lovehandles..

16 kommentarer
    1. Tommel ned for lovehandles? Gud så tøff du er!! Så utrolig tragisk av deg å skrive noe sånt! Har du ikke unge lesere? I såfall så burde du passe på hva du skriver!!

    2. Anonym: hva er galt med deg egentlig? Alle kan vel ha sine egne meninger? Hadde jo vært drit kjedlig om alle mente det samme om alt.
      Utrolig fine klær:D hvor er tightsene øverst til venstre fra?

    3. Martine: Helt enig med deg, Martine! Det er derfor jeg godkjenner slike kommentarer også. Folk skal få lov til å si og mene hva de vil.. Innenfor visse grenser da såklart 🙂

      Alt er kjøpt på Bershka! Billig og bra 😀

    4. Anonym: Er det noe galt av meg å si at jeg ikke liker en trend som fører til dårligere helse? Jeg har ikke sagt at mennesker med litt for mye her og der er noe dårligere enn andre, og det mener jeg ikke heller. Selv har jeg ingen drømmekropp, men jeg har et fokus på det som er sunt og bra for meg. Det er sunt og trene og holde seg i god fysisk form. Det er ikke sunt å gå med en innstilling om at magefett er kult.

    5. Andrea: Jeg skrev ikke tommel ned for lovehandles, jeg skrev tommel ned for DEN NYE TRENDEN med ølmage og lovehandles. En usunn trend som rett og slett er skadelig for helsen. Det handler ikke om at det ikke er greit å ha noen kilo for mye. Det handler om rett fokus. Et sunt og fornuftig fokus.

    6. Så sinnsykt koselig av deg å si tommel ned til det da, følte meg så syyykt mye bedre nå…Jaja, er man feit så får man bare tåle å høre det da…eller hva?

    7. Godt mulig at det er dårlig helse hos menn med mye magefett, men det er like usunt som det perfekte idealet og kroppspresset man utsettes for hver eneste dag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg