BÅTTUR TIL GIBRALTAR

Hei, dere! Her er et lite bildedryss fra båtturen vi hadde i går. Vi var på vannet fra 13.00-01.00, så det ble en litt lenger tur enn ventet. Det var veldig gøy å se Gibraltar, spesielt på kveldstid da hele fjellet var opplyst..Noen som har vært her før? Helt syk opplevelse! Det hadde vært gøy å gå i land en gang også. Det er visst apekatter som går fritt i fjellet der.. Moro! 

Vi kom som sagt hjem mye senere enn ventet i går, derfor fikk jeg ikke lagt ut de tre vinnerene jeg har trukket som får tilsendt boken “Stygg kjærlighet” før nå.

Men her er de:

Takk til alle gode bokanbefalinger! Nå har jeg masse bra å velge i neste gang jeg får litt lesero. Anette, Kristine og Jeanette: Jeg sender dere boken så straks jeg kommer hjem. Flyet går i morgen tidlig.. For dere som ikke vant denne gang kan kjøpe boken HER <3 

Nå er vi klare for siste dag på stranden. Jeg har dessverre allerede begynt å flasse, men men.. Ingen verdensproblem akkurat. Den siste dagen skal uansett nytes til det fulle.

Vi blogges!

9 kommentarer

Siste innlegg