SEASON OPENING

God 1.mai, folkens! Her er noen bilder fra gårsdagen, hvor vi var på sesongåpning på Nikki beach Marbella. Det var helt sykt god stemning! Endelig fikk jeg brukt badedrakten min igjen også. Den passer seg liksom ikke alle steder, men her passet den perfekt. Hører været ikke er så bra hjemme i Oslo.. Skal prøve å ta med litt sol til dere når vi reiser hjem på mandag. I dag skal vi på båttur med noen venner av oss her nede. Følg meg gjerne på Instagram: @pilotfrue for flere oppdateringer i løpet av dagen.

Vi snakkes! 


10 kommentarer
    1. Hei, må jeg si at jeg liker bloggen din veldig godt. Jeg har to spm til deg, hvor er de fine solbrillene dine fra og hvor er klokka til Ulrik fra?

    2. Hei 🙂 Liker bloggen din veldig godt 🙂 Kunne du ha laget et innlegg om Marbella tips når du kommer hjem? Skal dit selv i juli 🙂 Og hva koster det for solsenger på niki beach?

    3. Å det så deilig ut da! Sol Strand badetøy drinks! Leva livet!
      Badedrakta sitter som et skudd- ønske det var jeg som kunne sett så bra ut!

    4. Hei jeg lurte på hvilken farge nummer du har på den gull Dior leppestoften din som lå i din nye gjennomsiktige veske

    5. Kristina: Det er en badedrakt og den er kjøpt på Agent Provocateur i Puerto Banus 🙂 Må prøves, så anbefaler ikke å bestille på nett..

    6. Line H: Så utrolig hyggelig å høre, Line! Solbrillene jeg har på meg her er Ulrik sine. De er fra Louis Vuitton. Klokken: Rolex gmt master 2 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg