I LOVE SUNDAYS

God kveld, fininger! I dag har vi som dere ser bare kost oss. Jeg er i utganspunktet veldig glad i søndager, og denne søndagen har ikke akkurat skuffet. Sol og fruit cocktails på mitt favorittsted “Astral” i Puerto Banus. Heaven! Fem om dagen, eller hva? Når vi kommer hjem skal jeg lære meg å lage noen av disse, spesielt raspberry mojito. Det kan da vel ikke være så vanskelig.. Noen som har en god oppskrift på det? 

Nå lader vi opp til morgendagen. For i morgen er det ikke hvilken som helst dag. I morgen har jeg bursdag, og den skal forhåpentligvis feires på stranden. Ønsker dere en fin kveld videre! Vi snakkes <3

8 kommentarer
    1. Herregud pilotfrue !!!! Bloggen din er såååå jævla catchy. Håper etter at du nyter ferien din, begynner du å blogge litt mer. Venter enda på resten av svarene til spørsmålrunde. Anyways håper ferien er like fin som deg. <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg