VINDEREN VS DUBAI

Hei, mandag! Denne uken blir bra. Det kjenner jeg på meg. Hvor fantastisk er det ikke å våkne av at solen skinner? Det fikk i hvertfall meg til å sprette ut av sengen! Jeg bestemte meg like fort for utekontor og frokost fra min egen lille “breafast club Vinderen”. Hehe! Det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv. Mens Ulrik slikker sol ved bassenget i Dubai, så ligger jeg her på takterrassen på herlige Vinderen, og er faktisk ikke sååå misunnelig som jeg trodde jeg skulle være. For når været er varmt i Norge er det ikke så aller verst her hjemme heller..

Jeg holder på med en roman som jeg skal anmelde for dere litt senere denne uken. I utgangspunktet er jeg ikke så glad i å lese bøker, men når jeg kan ligge her og bli brun samtidig, så blir det noe annet. To fluer i et smekk? Uansett.. Jeg koser meg på jobb i dag, og det gjør Ulrik også. Ingen tvil!

Det er “bildekrig” i meldingstråden mellom Ulrik og meg i dag. Om å gjøre og ha det best:

Blogges mer senere <3

8 kommentarer

Siste innlegg