SATURDAY

Du vet når du skal lete etter gaver eller ting til andre, så ender du opp med å kjøpe noe til deg selv? Jeg skulle bare finne en gave til tanteungen min, som forresten blir 1 år i dag, og storesøster, som vi skal feire litt senere i kveld. Etter en liten tur på Zara så var det gjort. Det var litt for mye fint der nå synes jeg. Jeg skulle jo egentlig knipe igjen lommeboken frem til vi reiser på ferie nå til uken, men neida. Det ble et fint “bursdagsoutfit” da. Lyseblått for lillegutt, som begynner og bli stor <3

Jeg skal prøve å oppdatere dere med litt flere bilder av antrekket senere. Barnebursdagen begynner klokkem 14, så jeg har litt knapp tid. Kos dere og god helg så lenge!

Vi blogges <3

 

2 kommentarer
    1. Hei, veldig fint antrekk. Kan du si hvordan jakken er i str??
      Det er jo en litt vid modell…
      Hilsen Tanja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg