SPØRSMÅLSRUNDE

Hei, dere! Jeg får mye spørsmål som ikke handler om innleggene mine for tiden, men om meg personlig, livet mitt, forholdet mitt med Ulrik, huset vårt og andre ting jeg enda ikke har skrevet så mye om. Jeg elsker at dere spør og er aktive i kommentarfeltet mitt. Det gjør meg virkelig glad! Jeg føler nesten at dere begynner å kjenne meg litt. Likevel er nok tiden er inne for en spørsmålsrunde. Hva tenker dere om det? Jeg har aldri hatt dette før, så håper dere liker det. Spør om ALT dere vil. Jeg lover å svare dere så godt jeg kan, og et av spørsmålene blir trukket ut til et helt eget innlegg. Personen som stiller dette spørsmålet får en aldri så liten overraskelse av meg personlig.

Nå må jeg komme meg avgårde.. Mye å gjøre før vi skal på et bloggevent senere i dag.

Kos dere i solen! Vi snakkes <3

26 kommentarer
    1. Hvilke framtids visjoner har du angående deg selv privat og i jobb?
      ønsker du en stor familie?
      Hvor viktig er trygghet og forutsigbarhet for deg?
      Når ser du for deg en familie forøkelse?
      Hva gjør deg glad?
      Hva gjør du når du møter utfordringer?
      Hvilke verdier er viktigst for deg i et forhold?
      Dette ble mange, men du får svare på de du ønsker. Ha en fortsatt fin dag 🙂

    2. Hei Julianne.
      Hvordan er forholdet mellom deg og foreldrene dine?
      Hvem er dine beste venner og hva betyr de for deg?
      Hvor er du om fem år?
      Tenker du å gå mer skole i fremtiden?
      Noen jeg spørsmål som du gjerne må svare på.

    3. Hvordan ser huset deres ut ? Gjerne bilder 🙂
      Er dere fornøyd? Er det e plass dere kommer til å bli boende ?

    4. Du sier ofte: De fleste jenter sånn og sånn, hva er det som gjør at en jente kan si og ta alle jenter over en kam?
      Du sier du har opplevd mye mer enn mange andre på din alder, kan jeg spørre hva du har opplevd som gjør dette?
      Du sier du lever av bloggen din, fra en blogger til en annen, hvordan klarer du å leve av dette?
      Du sier at alltid er alt bra mellom deg og Ulrik, jeg selv krangler ofte om meninger og ting jeg legger ut på bloggen med min mann, han er ikke alltid enig i det jeg mener og sier, men er din samboer alltid enig med deg?
      Er du veldig opptatt av materialistiske ting?
      Virker alltid som du er en så mye bedre person enn alle andre, er det fordi du har høy selvtillit eller er det fordi du prøver å være en annen enn den du er.
      Når skal Ulrik ha et innlegg til på bloggen din, tror helt ærlig det var det beste innlegget du har hatt i din blogg.
      Han skrev der, han ville aldri blitt sammen med deg hvis du hadde vært en blogger da, hva syns du om at han har den meningen?
      Hva ville du gjort uten Ulrik? Vet du har hatt mange spm om det osv, men du klarer ikke å svare på det. Virker som du lever i en boble der ingen ting kan gå galt. Har du tenkt på at ting kan gå galt?
      Siden du jobber i MDS, kan du be de om å slutte å ringe folk hele tiden å mase på å bli tatt gratis bilder av, kanskje du selv tror det er gratis?
      Til sist, føler du deg selv veldig viktig?

    5. Lurte på veien din frem til der du er nå. Virker som du har mange baller i luften 😀 Hadde vært spennde å lest om synes jeg:) Ha en flott dag videre:-)

    6. Hva syns Ulrikk om innleggene dine om forhold du har hatt fra før, som feks han ene som var veldig rik, eller at du har vært sidechicken til en som var gift(eller i forhold hva enn det var)? Skaper det diskusjoner eller stemning hjemme?

    7. Utrolig spennende med spørsmålsrunde, for vi lesere fanger jo ikke alltid opp alle spm som blir spurt i kommentafeltet, så veldig greit med alt samlet et sted:-) det jeg lurer på er; har du noen gang sett Draw my life på youtube før? Youtubere tegner om hele livet sitt, fra de er baby til der de er i dag, der du får innblikk av oppturer og nedtuter, hva som har inspirert dem til det de driver med nå, kjærlighetshistotier, utfordringer og hva de har lært, osv(noen av videoene er selvfølgelig mer seriøse enn andre).. kunne du tenkt deg å fortelle om deg selv, og de viktigste hendelse i livet ditt som har formet deg til den du er i dag? Tror det hadde vært utrolig inspirerende å lese <3

    8. Må først bare si at jeg liker bloggen din utrolig godt, hvor du evner å ha personlige, men likevel private innlegg! Jeg er selv i et forhold og lurer på hvordan du har balansert kjæreste og samboerlivet med venninner, uteliv og annet. Jeg har selv opplevd at det kan være vanskelig å balansere alt, og lurer på hvordan du gjorde det med Ulrik i begynnelsen/gjør det nå.

    9. Liker du å lage mat?
      Favoritt merke?
      Hva er drømmekjøpet for tiden?
      Hvem er ditt ultimate stilikon og hvorfor?
      Hvordan kan en typisk dag se ut for deg?
      Har du en liste over ting du ønsker å gjøre før du dør?
      Din aller største drøm?

    10. Noen enkle forslag:
      – Å finne gode bøker/filmer kan ofte være vanskelig. Har du noen tips?
      – Sommeren nærmer seg, og alle kribler etter varme, sol og ferie. Kunne du tenke deg å skrive et innlegg om sommer; forventninger, press, tips, minner, e.l.?
      – Mange bloggere skjuler seg bak en nærmest perfekt fasade. Men hvordan er livet bak kameraet(skuffelser, gleder, forventninger, “ute på gaten”, livet som “offentlig”)?
      – Kan du definere “hverdagslykke”? Hva betyr den for deg?
      – Kan du ha et “en-dag-i-mitt-liv”-innlegg?
      – Slutten av et skoleår nærmer seg for mange. Har du noen tips for å grave opp motivasjon, komme i rutiner og gi oss et spark bak?

    11. Hei Julianne:-)
      Først og fremst; et veldig fint bilde av deg:)
      Har bare et spørsmål; Hvilke fremtidsvisjoner har du og Ulrik?:)
      Ønsker ikke å stille mer enn det spørsmålet, da jeg synes privatlivet deres er viktig å verne om og ta godt vare på. Å dele fine bilder av huset deres er hyggelig, det kan gi grunnlag for inspirasjon da vi er mange som gjerne ikke er like flinke på interiør. Med det sagt, det er opptil deg hvor mye du ønsker å fortelle om privatlivet, om deg personlig, men ta godt vare på deg selv og hverandre uansett, det er det viktigste:). For meg virker du som ei dame med bena godt plantet på jorden, vær deg selv slik du er:)
      Ønsker deg en flott kveld videre:)

    12. Hei!Vil starte med å si at dette er min nye favorittblogg 🙂 du er vakker og inspirerende! Jeg lurer på hvilke klesmerker du sverger til, hvilken hudpleie du liker og hvilke sminker du liker? 😀

    13. Var noen av dere i et forhold eller datet andre når dere møtte hverandre, ble kjent og sammen?
      Har du noen gang vært utro?
      Vet du om Ulrik noen gang har vært utro?
      Har du noen gang flørtet på et treningsenter, bortsett fra med en type eller samboer?
      Tror du at Ulrik har flørtet på et treningsenter med andre bortsett fra deg?
      Definerer en pilotfrue deg?

    14. Hvordan møttes du og Ulrik?
      Tre gode egenskaper ved deg selv og Ulrik?
      Hvilket forhold har du til familien din?
      Hvilken utdanning har du?
      Det beste valget du har tatt i livet?
      Var du flink på skolen?
      Om Ulrik hadde fridd til deg,nå? Hadde du sagt ja?
      Hva er drømmeyrket ditt?
      Kunne du noen gang ha blitt sammen med Ulrik om han hadde den samme personligheten, men var ustelt, overvektig og generelt dårlig helse?
      Hva er planene for i sommer?
      Hvorfor tror du mange kaller deg gold digger? Dere har jo forskjellige yrker, men begge dere har jo jobbet hardt for der dere er i dag..
      Hvordan vil du beskrive forholdet til deg og Ulrik?
      Om du hadde fått en jente, eller gutt? Hvilke navn liker du?
      Har skikkelig sansen for deg! Du er så pen og virker så utrolig hyggelig og snill <3

    15. Tror du det er noen av Ulriks tidligere “jenter/one night stands” som leser bloggen din? Eller om noen av de tilfeldig har trykka seg inn på deg via blogg topplisten og plutselig ser de et bilde av Ulrik? Vi bor jo i et fryktelig lite land;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg