JEG LEVER

Sponset behandling

Hei, dere! Jeg lever, men det er bare så vidt. Det ble litt sent/tidlig i går kan du si. Sånn blir det fort når det er lenge siden man har sett hverandre. Men det var sååå koselig med besøk, så litt hodepine tåler jeg.. 

I dag har jeg vært på Syndikatet og skjemmet meg bort litt. Vi fikset negler, vipper og bryn. Nå føler jeg meg superfresh, i hvertfall sånn på utsiden. Kjenner at kroppen trenger både hvile og mat. Det blir altså tidlig sengen på denne frøkna, but first… THAIFOOD <3

Under ser dere noen snapshots fra dagen. Jeg gikk for “beach looken”. Vått hår, store solbriller og magetopp. Tiden jobbet ikke akkurat med meg på morgen i dag.. Jaja, sånn kan det gå. Jeg ble nesten litt forelsket i denne matte rosafargen på neglene. Vi kjørte på med glitter på den ene fingeren også denne gang. Hva synes dere?  

Her kan dere forresten se den andre videoen jeg gjorde i sammarbeid med Side 2, hvor Gilan sminket nesen min smalere. Det er helt utrolig hvordan hun “tryller” med de kostene sine! 

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg legger merke til at du er i et forhold, men vil bare si at du hadde gjort deg utmerket på Tinder! Veldig fine bilder og pen jente! 🙂

    2. Oi, det er kjempe bra du lever, begynte å lure hvor du var siden du ikke hadde skrevet her så den ene faste leseren din kunne skrive til deg 😉 Kanskje du drev med regnskapet for firma ditt?

    3. Hei,
      Du var savnet,med en pause er lov:). Lurte på om du kunn ha et innlegg om”drømmevesker”?Både de du kanskje sparer til,men også de som er helt utenfor “rekkevidde” om du skjønner. Gjerne også klær og annet stæsj. Men først og fremt vesker:)
      Takk for en super blogg.
      Ha en fin dag:)

    4. Hei
      Kan du lage et innlegg om Modell Day Studio, hva du syns om det, erfaringer osv. Leste litt på facebook om det og fikk telefon fra de om jeg ville ta gratis bilder og bli sminket opp osv. Men på facebook siden så var det ikke veldig mye positivt å lese.

    5. Kms: Godt å høre.. Jeg liker ikke å ta pause fra bloggen, men noen dager strekker bare ikke tiden til før sent på kveld. Angående Veskeinnlegg, så var det en god ide. Delta gjerne i spørsmålsrunden jeg har i dag 🙂 🙂

    6. Ingrid Nilsen: Hei, Ingrid! Jeg spurte Madeleine nå, som jeg går til på Syndikatet. Fargen heter: Cnd Shellac rosebud. Glitteret kommer også fra Cnd og heter hummingbird 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg