DYR MÅNED

April er den beste måneden i året, men det er også den dyreste. I hvertfall i min familie. ALLE har jo bursdag, inkludert meg selv. I dag fyller blant annet min kjære storesøster 30 år! Hipp hurra for henne! Dagen skal feires mer til lørdag. Tidlig å si på en mandag, men jeg gleder meg allerede. 

Jeg falt for disse orange rosene tildigere i dag. De var så friske og fine i fargen! Orange roser betyr: “Jeg er din venn”. Det passet jo forsåvidt bra. 15 roser derimot betyr visst: “Jeg er virkelig lei meg, tilgi meg”. Så det passet ikke så bra. Jeg har nemlig ingen grunn til å være lei meg, og jeg har ikke gjort noe galt.. Neste gang skal jeg undersøke farge og antall før jeg går i butikken.

Solen skinner for verdens beste søster i dag. Jeg velger i hvertfall å tro at den skinner for henne, for det fortjener hun. “Thirty is the new twenty”, hører jeg de sier. Stemmer det? I wish! 

Nå skal vi overraske henne med kake og blomster på kontoret. Det er viktig å bli gjort stas på når man fyller år, spesielt runde tall. Får håpe hun ikke leser bloggen før vi kommer..

Vi snakkes <3

15 kommentarer

Siste innlegg