ÅRETS FØRSTE UTELUNSJ

Sponset

For en dag! Solen skinner, mannen hjemme fra jobb og det er fredag. Kan det bli bedre? Ikke for meg. Vi har kost oss med herlig lunsj på takterassen i dag. Årets første utelunsj. Helt fantastisk! Endelig fikk jeg pyntet meg litt igjen også. Jeg elsker jo egentlig å pynte meg i hverdagen, men i det siste har det blitt mye koseklær og treningstøy. Sånn blir det for alle i perioder. Men nok om det..I dag føler jeg meg superfresh! Det er så deilig å ta frem vår- og sommergarderoben igjen. Det skal bli enda deiligere å fylle den opp med litt nyheter fra årets kolleksjoner. Alltid like stas! Jeg er definitivt mer fokusert på mote og trender på denne tiden av året.

Sommergarderoben min er i hvertfall dobbelt så stor som høst- og vintergarderoben, selv om vinterplaggene tar mye plass. Jeg liker best å kjøpe plagg som jeg kan bruke når solen skinner, som i dag. Jeg har flere godbiter fra i fjor som jeg ennå ikke har brukt. Det kommer nok av at jeg blir overivrig på shoppingfronten når det er varmt i været.

Jeg skal prøve å knipe igjen lommeboken frem til vi reiser på ferie nå i slutten av april. Vi bestemte oss for Marbella. Jeg gleder meg! Ser for meg å reise nedover med kun det mest nødvendige i kofferten. Det beste jeg vet er å hamstre inn nyheter utenlands rett før sommeren starter her hjemme i Norge. Enda bedre er det å finne klær som ingen andre har eller får tak i.  

Nå skal herr og fru på trening. Det ble så mye kos i påsken at vi tar det litt rolig denne helgen. Håper det blir sol slik at vi kan kose oss mer her på takterrassen med de nye hagemøblene våre fra Sparmax.

Vi blogges mer i morgen!


23 kommentarer
    1. Så fin og fantastisk takterasse du har! Denne er helt i mine drømmer. Kos dere masse masse og så herlig du var med turen til Marbella. Lykke til med alt 🙂

    2. Viktoria: Takk for det! Det er første gang vi bruker den skikkelig. Flyttet inn i oktober, så har ikke fått gleden av utearealene før nå. Ser frem til mange fine dager her i sommer! Lykke til med alt på din kant 🙂

    3. Utrolig deilig når enn kan sitte ute å spise, å den lunsjen så jo bare sååå digg ut 🙂
      Her i Kristiansand er våren kommet, beste tiden på året. Alle blir litt våryre hehe..!
      Ha en super fin weekend, og kos deg masse !

    4. Elisabeth: Kristiansand er en flott by! Jeg bodde der når jeg var liten. På Galgebertangen.. Kjenner du til det stedet? Husker ikke så mye, men jeg husker det var rett evd stranden og bare hvite hus i gaten jeg bodde i 🙂

      Håper du har hatt en fin helg. Kos deg masse videre denne søndagen!

    5. Har ikke hørt om den plassen, er ikke herfra. Er en innflytter 😉 Flyttet fra Kirkenes-Nord Norge for ca 12 år siden.
      Stor trives her Sør <3
      Har hatt en super helg med gode venninner på kvelden, var på Mot i brøsta 🙂 Kvalitetstid med ungene på formidagen, kino (askepott. Så har hatt ei super fin helg 🙂
      Håper du også har fått kost deg 🙂

    6. Elisabeth: Jeg forstår. Du gjorde klokt i valget av bosted, synes jeg. Skjønner virkelig at du trives der!

      Så bra at helgen har vært vellykket 🙂

      For meg og mannen begynner selve kosen nå i kveld med sushi og bobler 😀

    7. Hei! Så på bildene dine og tenkte over hvor fin rygg du har! Helt nydelig. Ta til deg hyggelige kommentarer og overse negative. Du er et friskt pust i bloggverden 🙂

    8. Hei:)
      For en fantastisk balkong dere har;) jeg lurer på det serveringtallerkenet, hvor har du kjøpt det? Det var kjempe fint;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg