10 KILO FOR MYE

Da er vi hjemme i Oslo igjen. Påsken er offisielt over og jeg føler meg 10 kilo tyngre.. Jeg skjønner jo at det ikke stemmer, men det er sikkert flere som føler det på samme måte etter ferien.. Mengder med god mat, godteri og alkohol er inntatt. Jeg har rett og slett ignorert den kommende bikinisesongen i noen dager. Gøy var det, men i morgen setter jeg inn giret. Tallet på vekten spiller egentlig ingen rolle, men den følelsen jeg har nå er ikke spesielt digg.

Jeg gleder meg til å starte dagen i morgen med sunn mat og trening. Det kan nok tenkes at jeg oppdaterer med noen helserelaterte innlegg denne uken. Selv jobber jeg litt med motivasjonen for tiden, og vil derfor gjerne at dere deler gode erfaringer rundt det å holde treningslysten oppe. Vi må hjelpe og motivere hverandre frem mot sommer og nye ferier.

Tilbake til påskeferien.. Det har vært noen fantastiske dager som jeg kommer til å leve lenge på. Ulrik og jeg avslutter påsken 2015 med en aldri så liten sushi-date her i stuen. Usminket i kosedress. Herlig! Jeg har blitt så glad i philadelfia maki. Mmmm <3   

4 kommentarer
    1. Gjør trening om til noe gøy istedenfor ett slit:)
      *Lag en spilleliste som gir deg energi og some kickass attitude;) Gjerne ny spilleliste for hver årstid.
      *Bruk tid på å lage ett treningsprogram. Her kan man finne tips fra nettet eller magasiner
      *Få med en venn/inde, ikke så enkelt å skippe treningen når det er andre som venter på deg
      *Lag gode og sunne smoothies etterpå, det gir både motivasjon og energi!
      Håpe dette hjalp. God søndagskveld videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg