PÅSKEEGG WITH LOVE

Endelig kom påskeharen! Ulrik altså.. Han overrasket meg med et egg fullt av masse godsaker. Heldig jeg er! Som dere ser så har vi det ikke akkurat trist her på Geilo. Solen skinner fortsatt og nå skal vi ut på terrassen og grille. Påsken er ikke til for å telle kalorier, så jeg har satt sukkerstoppet mitt på pause. Det er lov det? 🙂

Påske for meg er først og fremst familie. Tid sammen med de menneskene som betyr aller mest for meg. Den tiden er dyrebar. Jeg gleder meg alltid like mye til å tilbringe påsken på fjellet med familien. Nå skal det sies at familien min er i overkant morsom og inkluderende. Vi er ikke sammen fordi vi “må”, vi er sammen fordi vi har det så gøy og setter utrolig stor pris på hverandre. 

Noen av de beste festene og ofte de seneste kveldene opplever jeg sammen med familien min. Gjerne til fjells som nå, eller på sene sommerkvelder. Jeg føler meg priviligert med disse menneskene rundt meg. Dersom det hadde vært mulig å velge sine foreldre og søsken, så hadde jeg skjønt det. Men vi vet jo alle at det eneste man ikke kan styre er akkurat det. Jeg har nok hatt flaks. 



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg