FRIVILLIG LESESTOFF

Fikk en melding på Facebook om at jeg burde google meg selv, altså “pilotfrue”. Det er lenge siden jeg har brydd meg om slikt, men nå ble jeg faktisk litt overrasket. Det finnes jo flere forum som omhandler meg!

Jeg er blitt vant til negative kommentarer her på bloggen, men ikke at dere diskuterer meg og det jeg skriver på andre plattformer, som blant annet “Pilotfrue..Tuller hun?” på Kvinneguiden og “Bloggen pilotfrue” under Klikk.no. 

Hva er det som får folk til å bli så irriterte over meg og min blogg? Ja, jeg deler personlige tanker og har sterke meninger. Har ikke jeg like rett til det som alle andre? Ofte skriver jeg om temaer som engasjerer. Jeg godkjenner de aller fleste kommentarer og prøver å svare dere på det meste. Dersom kommentarene blir mange og ligner på hverandre, så hender det at jeg svarer dere felles i et nytt blogginnlegg. Jeg tåler at dere er uenige med meg, men dere tåler ikke at jeg uttaler meg om ting dere ikke er enige i.. Hva er logikken her?

Selv om jeg sikkert blir sett på som en typisk “rosablogger”, synes jeg det likevel er kjedelig å bare skrive om sminke og hår. Derfor overlater jeg det til de som trives best med det. Jeg liker nemlig å lese om skjønnhet, så tommel opp for de flinke mote- og skjønnhetsbloggerne våre 🙂

Jeg er veldig takknemelig for alle dere som velger å klikke dere inn her hver dag, men jeg forventer det ikke. Jeg ser på leserne mine som en stor bonus, og blir like glad for hver og en av dere. Dette er fremdeles nytt for meg. Jeg har ikke holdt på mer enn et år, så tusen takk til alle dere som lar meg drive med dette. 

Fremover ønsker jeg å spre mer positivitet og glede. I utgangspunktet er jeg kjent for å være en snill, positiv og optimistisk jente. Det ønsker jeg å vise dere mer av. Jeg kommer likevel til å fortsette som før, med hodet hevet. Kritikken gjør meg bare sterkere. Til dere som river dere i håret av frustrasjon: Husk at dette bare en er blogg som du frivillig klikker deg inn på. 



16 kommentarer
    1. Samme rakker’n hva man skriver så vil det ALLTID være noen som skal kritisere. Komme med slibrige og usaklige kommentarer og jeg er sikker på at dette går inn på deg noen ganger, men hev deg over det!
      Hvis man ikke har noe hyggelig å komme med, så la være å komme med noe som helst mener jeg.
      Jeg er innom deg hver dag, men det er ikke alltid jeg legger igjen noen ord, men nå følte jeg for det 🙂
      Fortsett som før kjære du og ha dine meninger <3 Det har du full rett til. GOD PÅSKE til DEG.
      God påskeklem 🙂

    2. Stå på for dine meninger 😉 Er ikke mange som tør det, ihvertfall ikke offentlig! Du kler veldig godt grønt forresten! 😉 God påske, Julianne!

    3. Helt enig med deg! Det er frivillig å lese din blogg. Forstår virkelig ikke hvorfor folk skal kritisere og mase så veldig med det du/andre bloggere skriver osv… Alle har rett til å komme med sin mening ja, men at noen alltid skal kritisere negativt.. hallo at de gidder??!!…. jaja, vet jo egentlig hva slags folk det er, hehe lol:))) Har det nok ikke heeeelt godt med seg selv den gjengen der. God påske til deg Pilotfrue!;)

    4. Fortsett som du gjør 🙂 Det er godt med “noe annet” en bare sminke og hår tips.
      …føler deg fortsatt… 😉

    5. Misunnelse kalles det der.Hva du enn gjør, IKKE BRY DEG, vend det døve øret og det blinde øyet til.
      Jeg liker og leser bloggen din hver dag. Hver stolt av meningene dine – de er DINE – og ingen andre sine. Vær deg selv og stå på, det er mitt råd til deg. Vi som er dine lesere følger deg, og vi hverken leser eller bryr oss om hva de evt måtte mene.
      klem fra TonjeS

    6. Du må så absolutt ikke bry deg! Du har et fantastisk utseende, du har et pent unikt ansikt. Du er sunn, men med måte, for du har en fin kropp.
      I tillegg så blogger du bra! Vil heller lese en blogg som skiller seg ut, enn å lese en blogg som er lik alle andre. De fleste som blogger, opplever jeg blogger etter hva dem tror leserne vil ha. Men du er deg selv, og nettopp det gjør bloggen din BRA! Tommel opp for deg!
      Du kledde veldig godt den grønn fargen på genseren din.

    7. Det er jo en bra ting at du prøver å lage en positiv blogg, men det som går igjen er at du alltid klarer å heve deg selv over andre. Antakelig ikke med viten og vilje, men det er sånn det blir oppfattet. Feks hvor flink du er til å trene, hvor enkelt alt er, hvor mye penger dere har, hvert sitt bad. Mens andre har problemer i sine forhold, hår under armene, flørter på treningssenteret osv. Ikke lag store overskrifter over sånne ting som virkelig ikke er store verdensproblemene. Tenk litt over det, jeg prøver ikke å lage kvalm, men konstruktiv kritikk.

    8. Fortsett i din stil! De som ikke tåler det, kan ta seg en bolle;). Skulle tro noen lesere er født hårsår :p Artig å se hvor lett folk provoseres og bare måå kommentere frekt. Ha en god påske videre, fra en leser som synes du er tøff:)

    9. INGEN fortjener hat. men hva forventer du ? vi lever i 2015 der det er heilt normalt¨å rakke ned på folk som er bedre enn seg selv. det er trist, men sannheten.

    10. Jeg elsker bloggen din! Hadde vært skikkelig kult om du kunne skrevet mer om trening og kosthold, og vist oss mer fra gardroben din! Stå på med dine meninger og holdninger, digger jenter som deg! <3

    11. Line: Så hyggelig å høre! Mer trening og flere bilder fra garderoben skal bli! Takk for gode forslag, og en riktig god påske til deg 😀

    12. Linn: Jeg hever meg over urelevante og nedlatene kommentarer. Det kommer jeg til å fortsette med. Ellers er jeg ikke noe bedre enn noen andre og jeg er faktisk ikke spesielt flink til å trene heller. Denne uken har jeg tatt påskefri:-)

      Jeg jobber og står på for å leve det livet jeg lever. Sammen har Ulrik og jeg en god økonomi, men vi skryter ikke av det. Vi er glad i å bruke penger, men vi er også glad i å jobbe. Som regel er det en rød tråd her..

      Jeg prøver ikke å lage kvalme, men jeg er klar over at mine uttalelser kan provosere. Alle kan ikke være enige i alt jeg skriver. Jeg er utdannet journalist og elsker derfor å skrive og skape diskusjoner.

      Jeg har aldri tatt for meg et verdensproblem. Det har du helt rett i. Jeg skriver om ting som inspirerer meg og ting som irriterer meg. Det har vist seg å være mange som kjenner seg igjen i mine tanker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg