SUNT OG GODT

God morgen! Denne jenta er tidlig oppe. Etter å ha “susa” bort nesten hele dagen i går, blir det godt å få brukt tiden mer fornuftig i dag. Jeg startet dagen med å lage min favorittfrokost, som er bananpannekake. Så godt og så enkelt! Den går fort å lage og holder meg mett lenge, i tillegg slukker den sukkersuget mitt. Jeg tror det har noe med kardemommen å gjøre. Alt med kardemomme er jo så godt <3

Du trenger:

En banan

Et egg

2 ss Mandelmel

Kardemomme

Tilbehør:

Bær

Kesam (vanlilje eller lime)

Stevia

Slik gjør du:

Bland sammen alle ingrediensene i en bolle. Bruk gjerne stavmikser for at røren skal bli jevn og fin. Når det gjelder kardemommen, så må dere bare prøve dere frem. Jeg liker smaken så godt og tar derfor en god dæsj. Stek pannekaken på lav varme i ca 3 minutter på hver side. Voila! Pynt pannekaken med det tilbehøret du foretrekker. Jeg har valgt bringebær, blåbær, stevia sugar og kesam med lime denne gang. Personlig synes jeg det smaker enda bedre med vaniljekesam, men måtte bare prøve noe nytt.

Ha en fin lørdag, alle sammen! 







13 kommentarer

Siste innlegg