TAKK FOR I GÅR

Her er noen bilder (i hundre forskjellige lys) fra kvelden i går.. Vi hadde det supergøy! Ingeborg vet å lage fest. Til tross for elendig vær, så fikk jeg likevel vårstemning i lokalene. Bra jobbet av festkomiteen 🙂

I dag er formen litt redusert, men det var det verdt. Møtte forresten herlige Gilan med mannen hennes i går. Like vakker som alltid! Hun minner meg sånn om Carrie Bradshaw. Er dere ikke enige? 

I natt gikk Ulrik og jeg fra å være samboere til å bli ektefeller. I hvertfall i følge Side 2. Hehe! Hyggelig det, men til informasjon så er vi ikke gift. Jeg venter fortsatt på ring rundt fingeren. Forhåpentligvis blir det virkelighet en dag, men det får være opp til han. Jeg kommer aldri til å ta det steget. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg synes det er menn som skal fri, ikke vi kvinner..

Se flere bilder fra kvelden på #side2fest eller backstage-bilder HER

Nå skal det bli godt med et avslappende bad og ansiktmaske. Kroppen skriker etter pleie! Det blir definitivt ingen trening i dag. Kun avslapping og opplading til resten av helgen. Vi blogges <3


 

8 kommentarer

Siste innlegg