DET KUNNE GÅTT MYE VERRE

Så dere programmet “Brennpunkt” på NRK i går? Det handlet om kvinner som har blitt utsatt for overgrep i taxi. For meg var det ingenting sjokkerende ved det programmet, men jeg synes det er veldig bra og ikke minst på tide at vi får mer fokus på dette, da vi vet at problemet bare vokser.

Som de påpekte i programmet er det få av tilfellene som faktisk blir anmeldt, og det er vel kanskje ikke så rart ettersom at omtrent 80 prosent av slike type anmeldelser bir henlagt. Selv lot jeg være å anmelde det som skjedde for snart to år siden..

Det var fredag kveld og jeg var sent ute. Jentene var allerede på vorspiel, mens jeg stelte meg og gjorde meg klar til å møte de på stedet vi hadde avtalt. Jeg ringte 02323, som jeg stort sett alltid ringte før for å komme meg avgårde. Taxisjåføren var utenlandsk, over middles hyggelig og i overkant sosial. I taxituren hadde jeg en telefonsamtale med venninnen min som påpekte hvor bra liv det var på utestedet. Jeg husker at jeg spurte henne om de hadde skaffet bord, og minnes at jeg sa: “Ja, men da blir vi jo bare der hele kvelden”. Sjåføren slapp meg av på utsestedet jeg ba om, og jeg tenkte ikke noe mer over verken han eller taxituren. 

I utgangspunktet hadde jeg avtalt å ta taxi hjem med venninnen min som jeg bodde sammen med på den tiden, men da hun var klar for å dra hjem ville jeg bli lenger. Jeg var en av de siste som forlot lokalet, og skulle til å hoppe inn i taxien som stod ledig utenfor. Sjåføren vifter med hendene og peker på forsetet. Jeg lukker opp døren og ser at det er samme taxisjåfør som kjørte meg tidligere på kvelden. Han har fult av ting i baksetet og ber meg derfor om å sette meg foran. Jeg blir litt oppgitt, men hopper likevel inn i bilen. I det jeg sier adressen min snakker vi i kor. Det var som om han hadde skrevet den ned. Han ler og jeg smiler usikkert tilbake. Jeg skjønte allerede da at dette kom til å gå galt, men det var likevel forsent. Bilen var i bevegelse.

Dørene låser seg og sjåføren begynner å stryke meg på låret. Jeg ber han pent om å slutte, mens han blir aggressiv. Jeg skjønner at jeg bare må la ham fortsette og godsnakker alt jeg kan for at dette ikke skal gå lenger. Vi nærmer oss bygningen jeg bodde i og han senker farten. Det er ikke et menneske å se i gaten og jeg aner ikke hvordan jeg skal få han til å låse opp døren. Han forteller meg at han verken tar kort eller kontanter, men at jeg kan betale han med sex. Jeg vet ikke hvordan jeg klarer det, men jeg får han til å ta mobilnummeret mitt som betaling. Han ringte meg i bilen for å dobbeltsjekke at jeg ikke løy, kysset meg og låste opp døren.

Jeg hopper ut av bilen og løper inn i bygningen. Det tok ikke mange minuttene før telefonen min begynte å ringe. Jeg lagret han som “ikke svar” på telefonen min og tenkte det ville gi seg eter noen dager, men det tok faktisk flere måneder. Likevel slapp jeg jo billig unna. Det kunne gått så mye verre. 

Jeg hadde tenkt til å anmelde det, men telefonnummeret ga ingen treff da jeg søkte det opp, og jeg ville egentlig bare fortrenge hele kvelden. Mest sansynlig hadde jeg ikke kommet særlig langt med å si: “Han var utenlandsk og kjørte Oslo taxi”. Jeg hadde ingen navn og heller ikke registreringsnummer på bilen. Det eneste jeg fokuserte på var å komme meg ut og vekk, som sikkert alle andre i samme situasjon.

I programmet “Brennpunkt” fortalte de at flere drosjesjåfører som har blitt dømt for vold og overgrep fortsetter å kjøre taxi i nye selskaper da de slippes ut. Det er jo helt sinnsykt? De som har blitt dømt i slike saker bør bli fratatt retten til å kjøre drosje for alltid. Punktum.  

73 kommentarer
    1. Oi😳 Så fint at det gikk såpass bra. Det kunne jo blitt mye verre. Skumle greier…Er HELT enig med deg, slike folk burde aldri få kjøre drosje igjen.

    2. Det er veldig idiotisk, men må ikke se bort ifra at det er nok noen jenter som tilbyr sex for å dekke taxiregninga.
      Og taxisjåfører kjører rundt og tror at det er fritt fram å spørre alle jenter/ kvinner for å betale taxiregninga med sex fordi de har opplevd at noen jenter tilbyr det selv.

    3. Er dette en spøk?
      Dersom du har telefonnummeret hans kan politiet finne ut hvem det var selv om du ikke får treff på gulesider.no 😉

    4. Her burde politiet blitt varslet ved ankomst adressen av henne,opplyst adressen hennes,telefon nr burde blitt opplyst politiet,,navn på taxiselskapet,,de kan spore bilene og tlf nr,,tidspunktet da telefonen ble oppringt,,de kan sikkert spore bilen den dag i dag,,tlf også..avhengig av årstall og teknologi i taxiselskapet

    5. Han kunne Oslo Taxi lett sporet opp sjåføren. 02323 loggfører alle turtildelinger. Betales det med kort, kan det selvsagt også spores.

    6. i og med at du bestillte fra 02323, har oslo taxi data over hvilken sjåfør de sendte for å hente deg. så det er ikke noe problem å få tak i ham. bare ring sentralen og oppgi nummeret du ringte fra og tidspunkt, så kan du anmelde sjåføren.

    7. Her ser vi nok en effekt av det multikulturelle samfunnet!! Hvis ingen ting skjer er vi på randen av borgerkrig allerede, for dette søppelet som herjer rundt i landet må fjernes, koste hva det koste vil. Jeg er ihvertfall møkka lei av disse parasittene fra diverse avgrunner i den tredje verden, dem hører faen ikke hjemme her og må deporteres vekk, !!!!!

    8. For et motbydelig drosjesjåfør, du skulle lappet til han og gitt han litt god gammeldags juling!

    9. Svært mange av de som har kommet til landet de siste 40 årene har kommet fordi de er økonomiske flyktninger, uten et reelt grunnlag for å få opphold i landet. De har fått historiene de skal servere for utlendingsmyndighetene av menneskesmuglerne og fått innvilget asyl. Asylinstituttet er vel kanskje det mest misbrukte instituttet de siste 40 åra.
      De kommer da fra land med voldsom undertrykking av kvinner og hvor frigjorte kvinner ses på som horer og legger på ingen måte igjen disse holdningene ved landegrensa. Mange kommer også ulovlig til landet, og da trenger de en måte å fø seg på. Taxinæringer florer derfor av falske sjåfører, som knapt snakker norsk eller vet veien dit de skal.
      Før du setter deg i en drosje bør du sjekket legitimasjon og kjøreseddel.
      Alle som har stemt for innvandring de siste 40 årene har også stemt for denne utviklingen. Og så lenge innvandringen ikke stanses vil dette problemet bare øke.

    10. har sendt en link til dette til oslo taxi. de tar sikkert kontakt med deg og ber deg anmelde mannen. du må hjelpe til å få sånne sjåfører av veien. supert at du nå får anledning til å gå vidre med det.

    11. Dette høres ut som en oppdiktet historie bare for å få flere lesere til bloggen sin. Det er ikke ukjent at bloggere skriver mye BS for å få flere følgere.
      “Mest sansynlig hadde jeg ikke kommet særlig langt med å si: “Han var utenlandsk og kjørte Oslo taxi”. Jeg hadde ingen navn og heller ikke registreringsnummer på bilen” Tullprat! Du sier jo at du bestilte taxi hjem da du skal reise til byen?!!!
      Da har Oslo Taxi full oversikt over hvem som fikk turen og hvem sjåføren er!
      Slutt å generalisere alle utlendinger!
      Skal da nordmenn nli sett på som barnemordere pga Breivik??
      Dette blir for dumt!!!
      Hvorfor ikke melde ifra da? Hvorfor snakke om det nå? Bare for å få flere følgere.
      Syns synd på jenter som blir utsatt for EKTE overgrep. Sånne folk ødelegger for de virkelige ofrene!
      Norske jenter tilbyr faktisk sex mot betaling, det betyr ikke at alle norske jenter er horer for det!
      (Har kjørt taxi i helgene, så jeg vet hva jeg prater om)

    12. Bra du sier fra slik at taxiselskapet og politiet kan finne ut hvem vedkommende er. Kanskje han ikke jobber der lenger, men uansett kan de finne han. Dessverre er han helt sikkert bare en av veldig mange, det har vært en kjent sak i mange år at jenter ikke tør ta taxi alene pga slike og verre forhold fra de utenlandske sjåførene.

    13. Det er så deilig at det settes fokus på dette. Hadde en venninne som ble stukket av en sprøyte i det hun satte seg inn i en taxi i fjor, men hun klarte heldigvis komme seg ut av taxien og endte bare opp med et gigantisk blåmerke der hun ble stukket av sprøyta. I desember opplevde jeg at en taxisjåfør var litt påtrengende og ville ha nr. mitt. Jeg vurderte å gi feil nummer, men ga mitt eget. Sykt glad for det i og med at han også ringte meg mens jeg satt i bilen for å forsikre seg om at jeg hadde gitt riktig nummer. Man blir så nummen og vet ikke hva man skal gjøre når man sitter i noen andres bil.

    14. Haha. Snakk om dårlig oppdiktet historie for å få litt flere klikk på “bloggen” din. Pilotfrue? Snakk om dårlig kreativitet av navn på “bloggen” 😂😂

    15. Virkelig intelligente mennesker som kommenterer her. Hvis det er noen som er “undermennesker” og som har “instinkter på lik linje som ville bavianer i jungelen” er det akkurat slike mennesker som deg “Nasjonalist”. Hva er det for en holdning? Det er rett og slett til å bli skremt av! Jeg forsvarer absolutt ikke slike handlinger, men å gre alle under en kam blir ikke riktig.

    16. Jeg har lest en del om kvinner som blir dårlig behandlet i taxi. De husker små detaljer og løper uten å huske nummeret som står på taket av bilen. Inne i bilen finnes det et skilt med nummeret også.
      Er dama sikkert på at hun ikke satt inn i en pirat bil?

    17. Hadde masse rart i baksetet og måtte derfor sitte foran. Hmm. Hva for en drosje er dette.Hun ringte jo og bestilte denne drosja på vei til byen så det er bare sjekke loggen på drosjenr så finner man ut hvem som kjørte denne drosjen.
      Er redd for at det er mange av dere jenter/damer som opplever dette og at mørketallene er store.
      Faen for noen drittsekker som tror etnisk Norske jenter er fritt vilt….

    18. For ikke å snakke om at det finnes ikke Barnesikring foran på en bil… Er denne historien sann så er det trist men som taxisjåfør selv så finnes det så mange hull i historien at jeg desverre finner den “for god til å være sann”

    19. Oppspinn alt sammen. Det går ikke an å bli låst INNE i en taxi. Alle dører kan låses opp fra INNSIDEN…
      Du så nok brennpunkt og tenkte; “Dette må jeg kaste meg med på, da får jeg mange klikk på bloggen”

    20. Etter å ha lest litt av hva denne dama (blogg-redaktøren) ellers lirer av seg, så er jeg rimelig sikker på at denne historien er oppdiktet til det maksimale, med intensjon om å få flere lesere, slik flere av hennes tidligere innlegg. Bloggen tar utgangspunkt i en dagsrelatert sak og misbruker den til sin agenda ved å toppe det hele med å “rette fokuset” sitt mot innvandrere. Pene kvinner + voldekt + innvandrere er tre fluer i en smekk, og alt som skal til for å nå høyere opp i blogg – rankingen..
      For en tragisk kvinne, som bygger på fordommene ved å spre enda mer hat..

    21. Jeg så med forventning fram til “Brennpunkt”, endelig skulle det ta et oppgjør med problemet med de fremmedkulturelle menneskene som kjører taxi. Men problemene med overgrep, ble sterkt tonet ned i forhold til problemet med falske løyver, og en fikk nesten inntrykk av at det “tross alt” ikke gjaldt så mange løyver. Så eksemplifiserte man for sikkerhets skyld en falsk tidligere drosjesjåfør med en norsk-etnisk mann, som uansett ikke ville ha begått noen overgrep mot kvinner.
      Man vinklet “dokumentaren” så Christiania Taxi, det desidert mest unorske selskapet, kom pent ut av det, fordi de hadde sagt i fra om de falske løyvehaverne, noe alle selskap uansett gjorde, og brukte mye tid på dette, og trakk fokuset helt vekk fra at det er kulturer og en viss religion der ute i verden, og nå også her, som er helt inkompatibel med at kvinner, jøder og homofile bl.a. får gå i fred.
      De må jo også være mer plaget med allergier mot hund, enn oss norsk-etniske, for aldri har det vært vanskeligere for blinde å få med sin førerhund…
      (Ja, jeg var sarkastisk, hunden er i likhet med grisen, et “urent” dyr i følge en viss religion…)

    22. Jeg oppfordrer jenter som er fornøyd med taxisjåføren og servicen, til å be om direktenummeret til bilen han kjører. lag dere ei mappe på mobilen som dere kaller taxi.Ring og bestill tur i god tid, så ordner det seg nok.

    23. Jeg må virkelig le. Hvis det gikk virkelig inn på deg, hvorfor ringte du bare ikke taxiselskapet? de har jo oversikt hvilket taxi du tok og hvilke tidspunktet osv…Syntes det blir veldig dumt av deg legge skylda på han drosjeføreren. Og hvorfor så styr ut av det nå? er det pga du skal få oppmerksomhet?

    24. Skulle ønske du hadde en sak for oppfordring om å anmelde slike forhold. Uansett om saken kan oppklares eller ei. Mørketallene må “ut i lyset”.

    25. Drosjesjåførene legger sine ting i forsetet. Aldri sett en drosjesjåfør som legger tingene sine bak. Dørene i bilen åpnes lett innenfra selv om sjåføren låser dem.Enkelt for taxi selskapene å finne den aktuelle sjåføren når taxien er bestilt.
      Du lyver. Eller har du fått oppdrag fra First House?

    26. Har opplevd noe lignende selv.Jeg hadde vært ute og blitt altfor full, satt i baksetet og holdt på å sovne TAxisjaføren stoppet midt under turen og spurte om jeg ville sette meg forran. Jeg trodde det var fordi jeg virket dårlig, men gikk ut av bilen (vet jeg burde ha stukket av) Heldigvis la jeg merke til nummeret på taxien. Sjåføren begynte å klå på meg og jeg ringte da en venn mens jeg prøvde å dytte han bort imens jeg snakket veldig høyt om at jeg satt i en taxi med nr xxxxxxx. Jeg gir beskjed til taxisjaføen at han skal slippe meg av på deli de luca istedet for hjemme hos meg, for at jeg skal møte kjæresten min der ( så han ikke kunne følge etter meg noe han gjør uten å prøve seg mer (jeg hadde jo merket meg taxinr) dessverre betalte jeg kontakt (han spurte faktisk om tips!!!) og dagen etter husket jeg ikke nummeret. Jeg råder uansett alle til å merke seg taxinr før de går inn i en taxi.

    27. Steven: Det har ikke jeg sett heller. Men som du skjønner var dette sent på natt, jeg hadde drukket alkohol og tenkte derfor ikke så mye over akkurat den detaljen. Historien er sann og selvom hendelsen skjedde for ca to år siden er den desverre aktuell igjen nå.

    28. Superman: Som jeg skrev så ønsket jeg bare å fortrenge hele kvelden. Jeg lider ikke av hendelsen i dag, men saken er aktuell og jeg er selvsagt utrolig redd for at noe lignende eller verre kan skje igjen.

    29. Kenneth: Saken gir klikk. Det har du rett i, men historien er likevel sann og jeg valgte derfor å dele den nå som det har vært mye snakk rundt akkurat dette.

    30. Kjøper ikke helt argumentasjonen din på at du bare hadde utlending & taxisjåfør som signalement her.
      Altså,
      1. du har ringt taxi-sentralen og de har en sendt bil.
      2. du har betalt med kort på den første turen.
      OG – 3. du har telefonnummeret til svinet.
      Ville tatt politiet to minutter å finne ut hvem han var, om du hadde anmeldt. Hvert enkelt av disse tre punktene hadde alene vært nok

    31. Undrende: Nå betalte jeg faktisk med kontanter til byen og hadde planer om å betale med kort på hjemreisen. Kanskje han kunne blitt tatt, men jeg som mange andre valgte å droppe anmeldelse. Jeg sier ikke at det var et godt valgt, men det var mitt valg for to år siden. I dag vil jeg oppfordre alle til å anmelde slike hendelser.

    32. ingen unnskyldning at du ikke hadde registreringsnummer eller at mobilnummeret ikke var registrert! har opplevd det samme og i samarbeid med taxisentralen så fant de faktisk riktig mann. latskap eller så er historien din bløff..

    33. Jeg setter meg aldri i en taxi med en innvandrer bak rattet om jeg er alene, og ikke skal gå av samtidig med de(n) andre. Det er altfor mange sexfikserte innvandrere, som kommer fra kvinnefiendtlige kulturer i Norge. Norge er i forfall.

    34. eeeh: Nå var det ikke ment som noe unnskyldning heller. Jeg tok et valg om å droppe anmeldelse, men velger likevel å skrive om hendelsen da den desverre er aktuell.

    35. Vil bare si at jeg er imponert over hvordan du håndterte det, tror ikke nødvendigvis det å spille med hadde slått meg først.. Smart, smart 🙂

    36. Er desverre fryktelig tragisk at slike hendelser skjer, og med tanke på at du ringte for å få bestillt turen, har sentralen navnet på denne idioten, så det er bare å få anmeldt ham… Som taxisjåfør syntes jeg det er tragisk å lese slike historier, for på tross av at det er mange av disse historiene, så er det mange hundre hyggelige, samt problemfrie turer for hver av disse…. Er tross alt mange tusen taxi turer som kjøres hver dag, og det er ingen som gidder å fortelle om alle de gode sjåførene, og de som har yrkesstolthet og gjør en god jobb… Når det er sagt, så er jeg også enig i at det er for vanskelig å få sparket sjåførene som ikke har noe å gjøre bak rattet på en taxi, samt brennpunkt har gått for langt i å svartmale bransjen, for leter du hardt nok finner du dårlige historier ifra alle næringer…

    37. Julianne, denne saken har så utrolig mange hull. Det begynner fra ende til annen. Jeg syns politiet burde få vite om det du skriver her, det er så mange forskjellige ting som gjør at man kan evt finne denne taxisjåføren, kanskje han ikke eksisterer, men du skriver utrolig mye som gjør at jeg ikke tror deg. Det jeg syns er synd er at du bruker saken for å få klikk og lesere. Jeg syns Oslo Taxi skal få lov til å uttale seg her på hvordan man kan evt finne en person. Er mange jenter som blir utsatt for dette, og tro meg som en ikke etnisk norsk gutt med mørk hud, så er det utrolig mange norske jenter som ønsker seg mye når man er ute uten at jeg vil noe. Uansett er det ikke en unnskyldning for at mange jenter dessverre opplever noe dumt, men at du skal lyve for å få klikk? Skjerp deg eller motbevis oss med at du kontakter Oslo Taxi for å finne denne personen.

    38. Denne historien virker lite troverdig. Men, når man får panikk eller man står midt oppe i det er det mange som har det for seg slik at de ikke tenker logisk. Synes allikevel du kunne skrevet det annerledes, for nå fremstod det lite troverdig!
      LOL!

    39. Ganske grovt og spesielt å beskylde henne for å lyve om noe slikt..! Hva i alle dager?! Synes Julianne får helt merkelig mye (og absurd) ukonstruktiv kritikk.
      Har selv vært ute for like episoder, i flertall! Kunne og burde nok helt sikkert anmeldt, men det er faktisk jævlig ubehagelig i øyeblikket og etterpå, man er rett og slett bare så lettet at en helst vil ha saken ut av verden. Har dere tenkt på hva disse sjåførene vil tenke om dette foresten? Skummelt å gjøre så åpenbart ustabile mennesker forbanna. Nå kvier jeg meg alltid for å ta taxi, og har helt sluttet etter at det er blitt mørkt.

    40. Jeg er drosjesjåfør i Bergen og vil dere ikke få vite hva jeg tenker om Nordmann som kunder når jeg jobber på natt og hvor mange tenker at de har rett til å få sex som tips av meg.. og de er ikke Muslimer!!!! Jeg hadde aldri problemer med De!!! Men veldig ofte med Nordmann. .. helt sykt!!!

    41. TIl Anna: Du snakker om kundene, men her er det snakk om taxi-sjåfører som er på jobb, og har som jobb å frakte kundene trygt og sikkert frem.

    42. Nå må du slutte å juge for å få høye lesertall da blondie…Er det mulig å være så blåst? Alle skjønner jo at dette bare er oppspinn. Haha. Få deg en jobb, så slipper du å bli latterliggjort for hele Norge.

    43. Det samme skjedde med meg, eller veldig likt hvertfall. Fikk løpt ut av bilen, men det var nære på, kjempe ekkel opplevelse . På den tiden var jeg litt utpå, som man sier forsiktig, så jeg anmeldte heller ikke Desverre. Syns det er rart at det har seg slik at 80 % eller noe lignende av alle voldtektsmenn i Norge er av utenlandsk bakgrunn. Syns det er skummelt, selvom man ikke skal ta alle under samme kam, så er det bare fakta, mange av de har ett helt annet syn på kvinner og behandler ikke kvinner noe særlig bra, fra veldig mange land er det slik kulturen er nesten. Men det gjelder som sagt ikke alle, kjenner mange fine mennesker fra andre kulturer, så synd å lese de rasistiske kommentarene her. Men skjønner samtidig at folk blir forbanna. Men det er lovverket man skal bli forbanna på, for voldtektsmenn slipper billig unna, hvorfor skal man da ha noe tillit til systemet. Det er de som sitter høyere oppe som har makten, men folk burde begynne å engasjere seg for slike ting slik at man får en forandring her, eller så blir det ikke gjort noe med. Norge har jo alt for lave straffer sjenerelt, pedofile får jo nesten ingen straff, da begynner man å tvile på hele lovverket i dette landet. Alt blir bare veldig frustrerende 🙁

    44. Hvorfor få «jævla svartinger» ut av landet, Tone???
      Jeg har dessverre opplevd omtrent det samme med en etnisk norsk drosjesjåfør, hva gjør vi med han da, kaste grisen ut av landet???? Jeg anmeldte i alle fall hendelsen. Uansett, jeg synes du skal anmelde det, aldri for sent. Du har store sjanser for at de klarer å spore ham, slike forhåndsbestilte turer blir lagret i databasen og det er enkelt å finne frem til mannen.Mannen til ei venninne av meg jobber i Oslo taxisentral, kan be dem om å kontakte deg i forbindelse med denne hendelsen.

    45. Har dessverre hatt kjipe episoder med både etnisk norske og utenlandske sjåfører. Poenget er at man uansett ikke skal føle seg utrygg når man etter en bytur setter seg inn i en taxi – og jeg har vært utrygg flere ganger opp gjennom årene.

    46. Visst jeg har forstått ting rett, har denne bloggeren mange følgere og til dere alle har jeg en oppfordring.
      Om dere har vært utfor slike hendelser eller om det skulle skje i fremtiden, vær da så vennlige å klag det inn til sentralene! Å Annmelde hendelsen til politet er forståelig at ikke alle ønsker men vi som faktisk har yrkes stolthet og er gla i jobben som taxi sjåfører, ville satt pris på å sile ut disse slemme! Det er Først ved skriflige hennvendelser de har dokumentasjoner som igjen kanskje faktisk kan påvirke utestengelser av slik “søppel”

    47. OPPDIKTET HISTORIE DETTE JULIANNE.Du lyver og fantaserer, det er slik du får dagene til og gå.

    48. Regner med du fremdeles har telefonnummeret hans. Vet ikke hvor lenge drosjeselskapet har logg over bestillingene, men ville uansett oppfordre deg til å anmelde. Selve turen kan finnes tilbake til i regnskapet til drosjen, og det inkluderer hvilken sjåfør som har kjørt turen. Har man tid for bestilling/ankomst og pris, sammen med løyvenummer/sjåfør, er det en grei sak å sjekke.
      Forholdet er ikke foreldet, og politiet har oversikt over alle telefonnumre – også når det er hemmelig nummer. Såsant han ikke har bestilt nummer med falsk navn(usannsynlig).
      Oppfordrer deg til å anmelde saken. Jo flere som anmelder, jo større sannsynlighet er det for at den sjåføren ikke får kjøre lenger. Kanskje er det en annen frue som tar nettop den drosjen inatt?

    49. Blir sint av det du skriver! Fordi du kan virkeig ikke være så DUM!? Du hadde lett kunne meldt han og de hadde funnet han på 10 min! Dette er oppspinn og dårlig å finne på sånne historier for å få lesere! Jævlig irritert nå….

    50. Og jeg har flere venninner som har tilbudt flashing og sex til taxisjåfører og kjentfolk (og gjennomført).
      Like greit å ta seg en kjapp en om man er for blakk.

    51. Jævlige mye retards her som tror historien er oppdikta. OMG!! Ingen som finner på sånna ting, kanskje 0,001%. Og når det gjelder å ikke anmelde så der det flere jenter jg vet om som ikke har anmeldt fordi de ikke orker å gå igjennom hele saken på nytt, og dessuten blir de fleste saker henlagt uanset desverre.

    52. 1: Du har tidligere sagt du leser gjennom kommentarer, og ikke godkjenner alt. Det gjelder åpenbart kun kommentarer som går på deg. For her har du godkjent mange stygge, rasistiske kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre!
      2: Du kunne kanskje valgt et litt annet bilde til dette innlegget? Du skriver om overgrep, også legger du ved et bilde der du sitter i skinnjakke og truse?
      Jeg skjønner jo hvorfor folk mener du kun skriver dette for å få oppmerksomhet og lesere!

    53. Hei, opplevde en veldig lik hendelse for ca. 7-8 år siden. Det var ingen som forstod alvoret, når jeg forklarte det. Helt ærlig var jeg faktisk redd for å dø, nettopp fordi han tråkket over så mange av mine grenser. Derfor var det eneste jeg tenkte på å få han til å låse opp døra igjen, slik at jeg kunne løpe. Det var veldig dramatisk for meg. Den dokumentaren må jeg se. Blir glad når folk deler slike viktige ting. For all del: Merk dere bilnr.

    54. ER SÅ MANGE SOM ER SKRUDDE I HODET! Folk kan lese innlegget før de kommenterer. Julianne deler en historie som sikkert ikke er gøy å snakke om, og får denne tilbakemeldingen? Hun sa ingenting rasistisk, og likevel er halvparten av kommentarene vinklet mot rasisme. Man trenger virkelig ikke å anmelde for at noe skal være ekte. Og når det gjelder hull i historien, er det så klart mye unødvendige detaljer man ikke tar med når man gjenforteller… Bedre med “tre solhatter, et par sko og et dusin kattunger” enn “ting i baksetet”? GO GO Julianne!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg