I TRYGGE HENDER

Sponset behandling

Hei, dere! Her er noen snapshots fra dagen i dag. Jeg har hatt verdens beste start på uken med nye sommernegler (Madeleine), vipper (Trude), forming av bryn, farging og behandling av hår (Hege B). Nå føler jeg meg rett og slett fantastisk!

Jeg har lenge slitt med frusete hår. Det er ingen hemmelighet. Faktisk så har flere av dere kommentert det under noen av bildene mine også. I dag fikk jeg en behandling mot dette, som til nå ser ut å virke utrolig bra. Håret mitt ser både sunnere og blankere ut. I tillegg føles det sterkere. Behandlingen heter INOAR og er visst verdens mestselgende brazilianfrizzout. For dere som måtte lure, så er dette ingen kjemisk behandling, bare nærende på alle måter.       

Har du lyst til å vinne en INOAR? Gå inn på Syndikatet og lik siden deres. Der vil dere også se før og etterbilder av håret mitt. Helt sykt stor forskjell! Alle som liker facebooksiden til Syndikatet innen 31.03.15 er med i trekningen av en slik behandlig (verdi 4900,-).

Supersøte Hege B som gjorde håret mitt fortalte meg at behandlingen vil vare i 12 uker første gang, og lenger etterhvert som jeg tar flere behandlinger. Jeg gleder meg til å vise dere litt flere bilder av håret i dagslys, spesielt av hårfargen min. Hun kalte stripingen hun la for en strawberry effekt <3

Ellers er det da Madeleine som står for neglene mine fremover og Trude for vippene. Jeg føler meg trygg med disse jentene på laget. Om 3 uker skal jeg tilbake for påfyll..Syndikatet har forresten også en blogg dere burde sjekke ut. 

Vi snakkes mer i morgen!

5 kommentarer
    1. så fine bilder, du er utrolig pen!<3
      Du har en utrolig fin blogg, skal helt klart følge mer med på denne!
      Hadde betydd mye om du kunne kommentert tilbake<3
      Ps gjerne legg meg til som venn<3

    2. Kjempefint at du er så dyktig til å merke de sponsede innleggene dine. Her har veldig mange andre bloggere mye å lære av deg.
      Blir mer og mer fokus på dette nå, og det er en god del av de som i dag troner øverst på blogglistene som kan vente seg solide reaksjoner i løpet av året, både fra Forbrukerombudet, og Skattetaten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg