PÅ DATE MED TOALETTET

Hei, dere! Litt sen lyd fra meg, men sånn blir det når man tilbringer natten på baderomsdgulvet. Feber og omganssyken.. Trenger vel ikke si mer? Jeg trodde dette hørte barndommen til. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig.

Ulrik er tilbake på jobb, så Stella og jeg er alene hjemme. Det er desverre lite hjelp i henne, men hun gir meg likevel godt selskap og mye kos. Det er akkurat som om hun skjønner at mamsen er syk. Søtt 🙂

Huff! Jeg har ikke tid til dette, men det har vel ingen. Det ble litt mye klaging fra denne frøkna i dag. Jeg er vanligvis ikke så sytete, men nå er alt galt og da har jeg lov.

Jeg har NULL matlyst, men kjenner meg sulten. Noen tips til takeaway? Nøytral mat fra et sted som har hjemlevering.

Jeg hadde planer om et pinlig innlegg til som dette i dag, men først må jeg se ann formen. Nå skal jeg hive i meg et par tabletter og forhåpentligvis tilbake i drømmeland. Vi blogges <3

20 kommentarer
    1. Det er lov å syte når man er syk! Trur ikke jeg vil anbefale noe mat når man har omgangssyke, ihvertfall ikke fet mat. Dette gjør ikke magesyren godt! Mest sannsynligvis værre. God bedring 🙂 Og ja, dyr skjønner at noe er galt 😉

    2. Huff! Omganssyken er aldri noe morsomt! Det er jo så minimalt som funker, og må i bunn og grunn bare vente til det går over. Utrolig frustrerende.. Du får ha masse god bedring 😀

    3. Åå, æsj omgangssyke er noe skikkelig tull!! God bedring! Jeg pleier å få det ca 1 gang i året, og det er alltid ille! Anbefaler saft og cola – youghurt, boller! 🙂 og av take away.. hmm.. kanskje de har et sted som har wok? Det synes jeg er veldig godt! Håper du kommer deg veldig snart!

    4. Hei! Prøv noe lett og salt. Kanskje en suppe? Da får du i deg væske og vitaminer. Prøv lyst brød ved siden av. Et annet forslag er ristet brød med enkelt pålegg, da det ikke er så fett og tungt.

    5. M: Har det ca en gang i året selv. Like ille hver gang. Jeg HATER å kaste opp 🙁

      Det har gått i boller og Pepsi Max. Boller er noe av det enleste å få i seg på slike dager..Wok er heller ingen dum ide. Kanskje i morgen 🙂 Takk for tipsene!

    6. Unner ingen å være syk, men du er vel heldig at mannen i huset er borte på jobb da så han slipper lukten? Da ville vel det vært det verste kanskje? Sorry sarkasmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg