JEG ELSKER Å PYNTE MEG

Pynter du deg nok i hverdagen? Jeg elsker å pynte meg og bruker gjerne skjørt og kjoler i ukedagene. I dag har jeg på meg en splitter ny kjole som jeg fikk i gave av storesøster. Kjolen er for meg en typisk hverdagskjole, mens andre ville kanskje ha brukt den til fest. Alt avhenger jo av tilbehøret. Legg merke til det gjennomsiktige stoffet nederst på skjørtet. Morsom detalje, ikke sant? Fargen på stoffet er i utgangspunktet litt blass til lyse meg, men etter en ekstra dæsj solpudder gikk det bra.

Jeg synes desverre at kvinner i dag er dårlige til å pynte seg i hverdagen. Det kommer seg nå på våren og om sommeren, men det er likevel for få som bryr seg nok. Jeg mener ikke at man skal fly rundt på høye hæler til enhver tid, kun legge mer energi i klesvalget også i hverdagen. For meg gjør det mye med både humøret og selvfølelsen.

Helt siden jeg var liten jente har jeg alltid elsket å planlegge antrekk. Tante fortalte meg her om dagen at jeg brukte timesvis på å legge frem det jeg skulle ha på meg på skolen dagen etter. Jeg hadde ikke store budsjettet, men var utrolig flink til å kombinere klærne på forskjellige måter. Nå kjøper jeg jo det jeg ønsker meg. Jeg tror det er nettopp det som dreper kreativiteten. Til poenget..Det trenger ikke å stå på lommeboken. Som regel kommer alle trender tilbake hver vår, sommer høst og vinter. Bygg deg opp en basisgarderobe og lek med den. Prøv å sette sammen plagg på nye måter. Det er gøy å leke med både stoff og farger!    

23 kommentarer
    1. Fysøren for et antrekk! Syns det er utrolig morsomt og ikke minst viktig å kunne pynte seg litt ekstra i hverdagen, men som sikkert mange andreså føler jeg at jeg ikke har noe å ha på meg.. Utrolig irriterende, men sånn er det. Vet jeg må ta en ordentlig rydde runde i klesskapet mitt, og fylle på med noe nytt. Men studentøkonomien har sine ulemper, helt klart! 🙂
      Håper du har hatt en super duper fin onsdag 😀

    2. Hvor kjøpte du Prada vesken din og hvor mye kostet den? Passa utmerket til antrekket du hadde på deg! 🙂

    3. sandrakaggerud.com – mamma til Oliver: Hehe! Du er nok ikke alene om det. Jeg kommer kanskje dit en dag selv.. Men før den tid skal jeg pynte meg lei 🙂

    4. Det finnes folk som ikke bryr seg. Selv var jeg sånn før, og det er helt ok. Det er som to forskjellige verdener

    5. Kjempefint antrekk:) Skikkelig fresht med blåfargen på skoa og veska:) Eiger kun ei bukse….ellers har eg faktisk kun skjørt og kjolar i klesskapet mitt:) Elskar å pynte meg

    6. Dette likte jeg! For en fin blanding av farger, både lyseblå og rosa!! Synes mange holder seg veldig til svart, hvitt og grått, så dette var fresht! Også er jeg veldig svak for sånne ullskjerf, tror jeg har i alle slags farger snart, haha! 😉

    7. Fint antrekk:)
      Etter å ha lest litt på bloggen din så synes jeg du bryr deg veldig mye om utsende og hva alle andre har på seg, jeg synes folk skal pynte seg så lite de vil, og det er heller ikke alle som har råd til en prada-veske eller acneskjerf.

    8. Synes det er flott med jenter i jeans og genser til hverdags jeg. Kle seg etter vær og føreforhold og slik en selv føler seg vel i. (S)pradaveske til mange tusen er jo bare tull, tenk alt annet en kunne brukt de pengen til. Kjolen er ok den da, til finbruk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg