STRANDFAVORITTER

Hei, dere! Jeg gleder meg så masse til sommeren at jeg har tatt frem alle mine strandfavoritter. Forhåpentligvis får jeg brukt de snart om det blir en liten ferie på oss. Noe nytt og noe gammelt. Sånn er det jo hvert år. Savnet har vært stort etter den gule Louis Vuitton bagen, og ikke minst den søte lille clutchen som hører til. På grunn av fargen så bruker jeg de kun om våren og sommeren. Bagen er forresten genial som strandbag! 

Solhatten kjøpte jeg på Individ da jeg og Anette Marie var på shoppingtur i Sverige i høst. Jeg har aldri brukt den, men ser for meg at den kommer godt med på late dager i solen. Solbrillene var en del av bursdagsgaven min fra Ulrik for et år siden. Jeg digger de fortsatt og kommer til å bruke de masse også denne sesongen.

Jeg har jo akkurat vist dere mine bikinifavoritter, men jeg glemte å vise dere denne hvite bikinien fra Kouture. Liker at den er litt annerledes med det brune skinnet. Skoene er fra Primark. De kostet under 200 kroner og er kjempegode å gå i. Det er hva jeg kaller et kupp <3

Smykket og armbåndene er fra Farmhousedesign. Jeg synes det er så fint med smykker på stranden. I sommer skal jeg pynte meg masse med disse!    

Nå skal jeg møte en venninne til lunsj. Oppdaterer med et sommerlig outfit senere. Ha en fin dag sålenge!

14 kommentarer

Siste innlegg