HADET BRA VAKRE MÅLØY

Hei, dere! Nå står jeg klar for hjemreisen tilbake til Oslo. Det har vært noen fantastiske dager her i Måløy. Under ser dere favorittbildet fra helgen av meg og kannesteinen. Planen var å klatre opp på selve steinen, men det får bli en annen gang når det ikke er like glatt.

Vi har en 7-timers biltur foran oss. En skikkelig roadtrip. På slike turer er det fint med litt tidsfordriv i form av gjetteleker og alle slike ting vi drev med når vi var små. Problemet er hukommelsen min. Jeg husker jo ingen av de.. Gjør dere? 🙂

Dersom dere kommer med noen gode forslag til tidsfordriv blir det en oppdatering fra bilen senere. Håper dere får en fin start på uken! 

3 kommentarer
    1. Hehe… Gjetteleker er gøy. Vi har nettop vert ute å reist med jentene våre. Vi “kortet” ned turen med å gjette antall biler fra et bestemt sted til ett annet. En annen: velger hver sin farge på biler , som man skal “samle” flest av fra et sted til et annet:) Barnslig? Ja kanskje det, men ådu så gøy vi har det, selv når ikke barna er med😃👏👏👏

    2. Hei!
      Det er sjelden jeg kommenterer på blogger men nå har din blogg blitt en jeg leser fast, og jeg liker den bare bedre og bedre.
      Jeg liker at du er så jordnær, at du viser flere ulike sider av deg selv, både glitter og glim men også naturlig. Det virker i tillegg som om du har levd litt “ulike liv” som har gjort deg veldig reflektert. Det beste med bloggen din er allikevel at du er helt ærlig, sier det du mener og står for det.
      Takk! 🙂
      Hilsen Ann Kristin

    3. Nå er du vel kanskje hjemme snart, men jeg og søsteren min gjettet farge på neste bil vi møtte. Så fikk vi poeng for hver riktig, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg