DENIM ON DENIM

Hei, dere! I går kveld kom vi frem til Måløy. På besøk hos svigers. Vi får kalle det “vinterferie del 2”. Kjempekoselig! Jeg har faktisk aldri vært her på Vestlandet før, kun kjørt forbi båt og det er jo rett og slett flaut. Det skal bli fint å få oppleve litt mer. Jeg hører de skryter av både vakker natur og god sjømat. Det gledes! 

Jeg har blitt så glad i jeans on jeans. Tipper jeg blir mye å se i olastoff denne våren. Det er jo så fresht! Jeg ønsker meg en jumpsuit i lyst olastoff. Helst med lange bein.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Har sett litt rundt, men finner bare ulike playsuit-varianter. Inntill videre kombinerer jeg forskjellige skjorter og bukser. Ulrik synes jeg ser ut som en indianer..Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, men jeg liker stilen uansett <3 

Nå skal vi en tur ned til sentrum. Ønsker dere alle en herlig lørdag videre! 


17 kommentarer

Siste innlegg