JEG HAR GRENSER

Det er flere som spør om dette med bildebruk og mine grenser for hva jeg legger ut i sosiale medier. Til dere som ikke trodde det så har jeg grenser. Ulrik godkjenner alt jeg legger ut, spesielt her på bloggen. Både tekst og bilder. Vi har ikke morgenmøte hver dag, men vi kommuniserer daglig om det jeg velger å dele med dere. Når det er sagt så kjenner jeg han heldigvis såpass godt at jeg stort sett vet hva som er greit og hva som ikke er greit. Skulle jeg være i tvil så spør jeg heller en gang for mye enn en for lite. 

Det er ikke alt vi er enige om. Sånn er det i alle normale parforhold, og det tror jeg bare er sunt. Jeg lærer og han lærer å se ting fra andre sider. Det er kommunikasjonen mellom oss to som er nøkkelen for at dette går bra. Den modnes for hver dag samtidig som jeg modnes som blogger.    

Det er viktig for meg at Ulrik føler seg komfortabel med min jobb. Jeg skal inrømme at vi begge har vært utenfor den komfortsonen, men i de tilfellene har det handlet om utfallet av sak og bilder, ikke hva som faktisk ble yttret. Jeg står for alt jeg legger ut og tar i mot den kritikken dere gir meg. Ofte er tilbakemeldingene urelevante, andre ganger gir dere meg gode innspill som får meg til å se nye sider av saken. Sammen skaper vi diskusjoner 🙂  

9 kommentarer
    1. Hei!
      Snakker om grenser. Hadde du syntes det greit hvis din samboer fulgte enormt mange lettkledde blondiner med store pupper på instagram og i tillegg sender lettkleddbilder av seg selv til damer via snapchat?
      Angående det med instagram, det kan jo gå hvis man ikke er sjalu av seg, men det kan jo sees på som litt “harry” og si noe om personen. Eller? Hva tenker du?

    2. Har ikke kommentert på en stund, men koser meg fortsatt med bloggen din.
      Synes du er ei morsom jente. På en positiv måte.
      Vi lever veldig forskjellige liv. Men du motiverer meg til å “dra ut stikken” i hestehalen en gang i blandt- på flere måter. Ikke alltid gå for det truste, trygge og safe, men tørre å komme seg litt vidre.
      Liker at du forteller litt om hvordan du og Ulrik “jobber” som et team, og gjør hverandre bedre, og andre ting som handler om mellommennskelige relasjoner.
      Ha en fin dag!

    3. Bea: Hei, Bea! Så godt å høre fra deg igjen! Hyggelig at du fortsatt følger bloggen. Det setter jeg stor pris på 🙂

      Gøy at jeg kan motivere deg til å “dra ut strikken” i blandt. Det er meningen bak mange av innleggene mine, og du har skjønt det.

      Ha en fin dag og uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg