MINE 3 FAVORITTVESKER

Hei god morgen! Jeg tjuvstarter uken med en tidlig start på søndagen. Stod opp 07.00.. Ikke verst! Masse å gjøre i dag, men først skal jeg ta dere med for andre gang inn i min garderobe. Denne gang er det favorittveskene som skal få litt oppmerksomhet. Jeg har fått mange spørsmål om jeg ikke kan lage et veskeinnlegg, så her kommer det. Mine tre favorittvesker <3

CHANEL: Min største favoritt! Jeg bruker den både til hverdag og fest. Den pynter opp ethvert kjedelig antrekk og gir meg alltid den samme gode følelsen. Jeg vil aldri kvitte meg med denne. Min aller første Chanel. Forhåpentligvis får jeg en liten datter en dag som kan arve den etter meg.  

LOUIS VUITTON: Denne clutchen blir jeg aldri lei. Det er nok fordi jeg kun bruker den i finere anledninger. Den er helt perfekt til fest i størrelse, både utseendemessig og praktisk i forhold til plass. Jeg får meg meg alle de små nødvendighetene, som nøkler, kort, lipgloss, børste og mobil. Dessuten passer fargen til så og si alt.   

PRADA: Den perfekte hverdagsvesken. Dette er nok den vesken jeg bruker mest av alle. På jobb, i møter og gjerne som håndbagasje på kortere reiser. Jeg er så glad i denne lyseblå fargen. Baby blue <3 Passer aller best om våren og sommeren, men jeg har brukt den masse i vinter også. Klarer ikke å la være. Dere skal ikke se bort i fra at det blir en til i en annen farge..

Nå må jeg løpe..Vi snakkes!

7 kommentarer
    1. Kan du lange noen videoer? F.eks hvordan du sminker deg, morgen rutine, kvelds rutine, hvordan du ordner håret osv? Elsker bloggen din og har en liten følelse på at du kan bli neste fotballfrue. Tror du også ville fått flere lesere hvis du lagde noen videoer.

    2. For noen nydelige vesker! Syns selv at det er det beste å investere i når det gjelder nye garderobe innkjøp 🙂 hvor fant du Prada vesken og kan jeg få spør om pris? 🙂 Ha en fin søndagskveld!

    3. Liker chanel-vesken utrolig godt! Fin, klassisk
      Du har tidligere skrevet om at vesker fikk deg til å føle deg bedre når du hadde “er par kilo for mye”. Du så sikkert nydelig ut da også, men det handler om hvordan man selv føler seg – og ikke hva alle andre sier. Kan du skrive litt om det, eller gi tips til å holde på motivasjon når det kommer til dette?

    4. Rebekka: Hei, Rebekka! Jeg liker å skrive om både kropp og motivasjon til trening. Problemet når jeg skriver om kropp er at mange føler seg truffet enten det er det ene eller det andre. Derfor går det litt tid mellom hver gang jeg tar opp slike temaer. Men det kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg