VELKOMMEN INN I MIN GARDEROBE

Jeg har lyst til å ta dere med inn i mitt walk-in closet og vise dere mine fem favorittplagg. Garderoben min er preget av vår og sommer. Jeg elsker skjørt og kjoler og har derfor mye klær jeg sjeldent bruker, men det gjør ikke noe. De er så fine der de henger. Jeg burde nok bodd i et varmere land enn Norge. Da hadde dere aldri sett meg i jeans. 

Her er mine 5 favorittplagg:

1. Denne playsuiten fra Forever 21 kjøpte jeg i London i fjor sommer. Jeg liker at den minner meg om Isabel Marant. Så fort det blir litt varmere i været blir jeg å se mye i dette plagget <3

2. Dette highwaist-skjørtet fra Monki er godt brukt. Jeg tror det er tre år siden jeg kjøpte det og bruker det fortsatt året rundt. Jeg er så glad i fargen burgunder. 

3. Denne kjolen skaffet jeg meg nylig fra Kouture. Den gråblå tonen i stoffet er så utrolig fresh både på lys vinterhud som nå, men også solbrun hud om sommeren. Dessuten bare elsker jeg ryggen!

4. Dette lyselilla settet fra Topshop har jeg også brukt ved en rekke anledninger. Det ser dyrt og flott ut, men kostet nesten ingenting. Passer perfekt når jeg ønsker å føle meg litt søt og ordentlig. 

5. Denne sorte skinntoppen fra Bik Bok falt jeg pladask for da Lene Orvik lanserte kolleksjonen sin i vinter. Jeg har brukt den sammen med både highwaist bukser og skjørt. Tipper den forblir en favoritt fremover mot våren og sommeren også. Gjerne sammen med pasteller. I love crop tops <3

Jeg kommer til å lage flere slike type innlegg fremover, hvor jeg også skal vise dere mine favoritter blant sko og vesker. I tillegg vil jeg vise dere mine siste innkjøp og ulike sesongplagg. Ha en fin tirsdag, alle sammen <3

7 kommentarer
    1. Hei, Julianne! Jeg liker bloggen din såå godt – du virker så søt og sprudlende 🙂
      Jeg lurer på en ting angående forhold og avstand mtp jobb. Kjæresten min skal begynne å reise en del i jobben nå, og jeg lurer på tips til hvordan dere takler dette når han kanskje er borte i lengre perioder, og visst det er tidsforskjell inne i bildet o.l. Hvordan takler dere dette? 🙂

    2. Anonym: Så hyggelig at du liker bloggen!

      For meg er det den tiden Ulrik og jeg tilbringer fra hverandre som styrker forholdet vårt. Det er godt å savne hverandre. Slettes ingen klisje.

      Ulrik flyr mest innenlands, dermed har ikke tidsforskjeller vært et problem. Han er heller ikke borte så mange dager av gangen, da han ofte sover hjemme også i arbeidsperioder.

      Dere må bare tilpasse dere hverandre. Ofte står Ulrik opp grytidlig/midt på natten. I forkant av disse dagene må vi selvsagt tidlig i seng. I og med at jeg er blogger og har mulighet til å styre hverdagen min i stor grad, så prøver jeg å tilpasse meg Ulrik sin hverdag så langt det lar seg gjøre.

      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg